המבורגר, הדור הבא: 110 בורגר מגיעה לאבן גבירול

לאכול אותה: עיצוב מדויק, חומרי גלם ללא פשרות והמתנה של לא יותר מחמש דקות להמבורגר. בקרו ב-110 בורגר, תודו לנו אחר כך

110 בורגר מבית אגאדיר. צילום: יח"צ
110 בורגר מבית אגאדיר. צילום: יח"צ
28 בנובמבר 2017

תוכן שיווקי

הפתיחה החגיגית של הסניף החדש של 110 בורגר באבן גבירול לפני כשבועיים הפכה למסיבת רחוב המונית. כ־500 המבורגרים נזללו בלא יותר מארבע שעות, בידי עובדי משרדים, דיירים, עוברי אורח וילדים מבתי הספר בסביבה שהתגודדו אל מול הדלפק החדש מבית אגאדיר. הדבר הטוב באמת הוא שהמסיבה עוד נמשכת. המקום החדש מדבר בשפה שמדברת לכולם: החל בצילומים הסקסיים של המבורגר וצ'יפס באינסטגרם וכלה באירועי המוזיקה בלייב שמלווים בהנחות כמו בירה בעשרה שקלים ותוספות מתנה בהזמנת המבורגר. במוצאי שבת האחרון נתנו בראש נורוז, דודו פארוק ו־ DJ Juiceyspa  שהדליקו את אבן גבירול והיו ליווי מושלם לביסים.

המבורגר לתפארת. צילום: יח"צ
המבורגר לתפארת. צילום: יח"צ

110 בורגר מייצגת במידה רבה קונספט חדש ומרענן שמסתמן כדור הבא של הפאסט פוד. האמנית והמעצבת תום מלניק איירה את הקירות והמחיצות ויצרה לוק אורבני שמרפרר לשפת הרחוב של הצעירים ולגרפיטי התל אביבי. מבחינת חומרי גלם אין פשרות: 100 אחוז בשר בקר טרי מגידול מקומי נטחן יום יום.

זהו הבסיס להמבורגרים במשקל 110 גר', 160 גר' ו־220 גר', שמתאימים לרמת הרעב האישית של כל סועד. עם ההזמנה נשלף ההמבורגר הנבחר מהמקרר ומונח על מכונת צלייה אוטומטית משוכללת, חלק משורת מיכון חדיש ובלעדי לרשת שיודעת בדיוק כמה זמן צריך כדי ליצור את הקציצה המושלמת – חלק חיצוני שחום, עסיסי ונגיס וחלק פנימי חום־ורדרד מפתה. באותו זמן הצ'יפס עובר מכלי אחסון לטיגון בצ'יפסר. חובבי המקלות יכולים לבחור בצ'יפס מסורתי, פריך וזהוב, אבל ממש כדאי לנסות את הפיתוח המקורי שמוגש רק כאן: צ'יפס בטטה סגולה, שורש יוקה וצ'יפס תפוח אדמה בתיבול קייג'ון ועשב שום.

צ'יפס מבית היוצר של 110 בורגר. צילום: יח"צ
צ'יפס מבית היוצר של 110 בורגר. צילום: יח"צ

גם לטבעונים ההמבורגרייה דואגת. עבורם הומצא בורגר טבעוני על בסיס פטריות שמפיניון ופורטובלו ושבבי סויה, שזכה כבר במבחני טעימות בתקשורת. מי שמעדיף עוף על המבורגר בכלל יוצא מרווח, כי הקריספי צ'יקן מסתמן כלהיט: חזה עוף עסיסי בציפוי פריך שהוא סוד מקצועי של הרשת. הצ'יקן מוגש בלחמנייה (אפשר גם ללא גלוטן) עם קולסלאו ואיולי סרירצ'ה, מנה שמומלץ לטעום גם אם עוף הוא לא כוס התה שלכם. ואגב שתייה, מתחת לשלט Feel Free – סוג של משחק מילים על Fill Free ורמז לאווירת החופש שבמקום – עומדת מכונה לריפיל חופשי. כן כן, כמה שרוצים וללא הגבלה.

אוכלים ונהנים. צילום: יח"צ
אוכלים ונהנים. צילום: יח"צ

בכל מקרה ולא משנה מה מזמינים, המגש יונח על הדלפק בתוך פחות משלוש דקות; ובזמנים לחוצים, שעת צהריים למשל, תוך כחמש. זוהי אחת הסיבות שבגללה תמצאו ליד השולחנות חיילים מהקרייה, עובדים שיצאו להפסקה חבר'ה אחרי בילוי, תלמידים לאחר בית הספר וסתם אנשים שאין להם זמן להשתקע במסעדה, אבל לא מוכנים לוותר על ארוחה טרייה וחמה. אם בכל זאת יש לכם זמן לקינוח כדאי לפרגן לעצמכם גלידה של גלידריית בוזה בטעם עוגת גבינה ניו יורק העשוייה מעוגת בסבוסה עם רוטב תותים ופרורי מרנג. תודו לנו אחר כך.

  • בכל יום א' תינתן הטבה אחרת לתלמידי ביה"ס / תיכון
  • לעמוד האינסטגרם: 110burger@