מה לעשות בסוף השבוע? (12-14.11)

לאופנתיים, למביני העניין, לאספנים ולמוחים: סוף שבוע עמוס כל טוב עומד לפניכם ואלו המלצותינו

Tune IN TLV- צילום: נאטישה שפנר
Tune IN TLV- צילום: נאטישה שפנר
11 בנובמבר 2015

הריו של נגה ארז

בואו נגיד את זה חד וחלק – נגה ארז, זואי פולנסקי ואור אדרי הן שלוש מתוך, נניח, עשר היוצרות המעניינות ביותר שפועלות כיום בסצנת האינדי. בואו נגיד גם את זה חד וחלק: החברים בכולי עלמא הם לא לייט בלומרז כמו רבים אחרים, ולכן את שישי קרוב הם ריפדו במוזיקה המעולה שיוצרת ארז (בשעות הלילה, במסגרת פסטיבל "טיון אין תל אביב") ובמוזיקה המעולה שיוצרות ריו (פולנסקי ואדרי, שעות הצהריים). מומלץ בחום לכל מי שיודע מהו המשפט "מכונת הזמן של הלב".

[tmwdfpad]

Transforms

אופנה, עיצוב ואמנות = אתם וכל מי שאתם מכירים? נסו לקפוץ לגלריית נמל יפו, המקום בו תרצו להעביר את הזמן היקר לכם ביותר, כשתיחתם סדרת סופי השבוע של אירועי מכירות המעצבים – “Transforms”. התערוכה הקרובה תושק באירוע שיוקדש לגיוס המוני למען בית הספר מג'מריה (בית הספר לצורפות המכשיר ומעסיק עולים יוצאי אתיופיה), שמפעילה עמותת "ידיד". מומלץ בחום לכל מי שמקפיד על סטייל ועל עזרה לזולת. גלריית נמל יפו, בשיתוף TLVstyle, חמישי: 17:00-22:00, שישי: 10:00-17:00, שבת: 12:00-21:00.
לפרטים נוספים

סטייל ועזרה לזולת. צילום: יפעת ורצ'יק, Justice Hats
סטייל ועזרה לזולת. צילום: יפעת ורצ'יק, Justice Hats

פסטיבל " Tune In TLV"

מתי הכי כיף להרים פסטיבל מוזיקה אם לא בעונות מעבר כשהתשתיות קורסות בזו אחר זו? "טיון אין תל אביב" חוזר בפעם הרביעית, לארבעה ימים של מוזיקה המופקת על ידי גורי-מוזיקאים והדליינרים משופשפים, כולם יחד בחגיגת סוגות מוזיקליות שתתפרש על פני יותר מעשרה מוקדים (ביניהם אוזן בר, כולי עלמא, האנגר 11, התחנה, האזור, רוטשילד 12). מומלץ לכל מי ששואף להסתחרר מכמות הווניו-ים שיש בעיר הזאת.
לפרטים נוספים

התקליטים בבית רומנו

כל הפיד שלכם מפוצץ מאנשים שחזרו מעיר גדולה כזו או אחרת ובאמתחתם ערימת וינילים שמעולם לא ראיתם כמותם? כל שנותר לכם לעשות זה לגרום לכל הפרחחים להשתנק כשהם יתקלו בתיעוד החם מבית רומנו, שיתמלא בסוף השבוע בעשרות דוכנים של וינילים יפים, סטים נעימים ותערוכה שתיפתח בהרצאה של עופר טל. מומלץ לכל מי שנקמה-לא-אלימה בוערת בדמו. בית רומנו, שבת, 12:00-20:00
לפרטים נוספים

יריד תקליטים בבית רומנו. תמונה: Shutterstock
יריד תקליטים בבית רומנו. תמונה: Shutterstock

הפגנות הגז

אם עוד פעם אחת תגידו לנו לראות את "מגש הכסף", זה כבר יעלה לכם בהתייצבות שבועית בהפגנות נגד שוד הגז. מומלץ בחום כי ירון זליכה אמר שלא מאוחר מדי. לאיוונט המתעדכן לקראת כל מוצ"ש.