מה לעשות בסוף השבוע? (17-19.12)

סוף שבוע פורה ועסיסי לכולנו: מתחילים עם סודה פאבריק שקפצו לביקור, ממשיכים לגראז' סייל של בנות העיר המועדפות עלינו ומסיימים בתרומה נשגבת. כאן המלצותינו החמות

סודה פאבריק. צילום: קאמי בונייה
סודה פאבריק. צילום: קאמי בונייה
13 בדצמבר 2015

סודה פאבריק בפסאז'

הלהקה שבחרה להיקרא על שם מפעל משקאות מוגזים מהנוגריה עושה את הסרף-פופ-פאנק הכי כיפי בעיר – זאת אומרת, כשהיא בעיר. בדרך כלל הם מופיעים מול היפסטרים ברחבי העולם ונדיר מאוד שהם עוצרים לגיג אצלנו. אבל היי, הרי זה פלא של פוסט חנוכה – וגם אנחנו מרוויחים. מומלץ בחום לכל מי שעשה גוגל על המפעל ההונגרי (שהרי לא צחקנו). לפרטים נוספים.

[tmwdfpad]

גראז' סייל באוגנדה

כמו שכל חובבת אופנה יודעת – אין כמו להגיע לסייל עם מעיל גדול שמסתיר בגדים מכוערים. כך בדיוק נגיע לגראז' סייל של כמה מבנות העיר האהובות עלינו במיוחד, שמבטיחות להעמיד למכירה באוגנדה אך ורק בגדים במצב מעולה (וגם אקססוריז כמובן. ודיסקים. ותקליטים. וספרים). בקיצור, יש סיבה להתלהב וגם לצאת מהבית – מיקס שהוא פלא. מומלץ בחום לכל מי שבאמת מסתירה בגדים מכוערים מתחת למעיל גדול. לפרטים נוספים.

בזאר "מתלבשות על זה" למען מרכז הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית

ועוד מכירות בגדים! הפעם גם עם מטרה נעלה. למעלה מ-600 מעצבות ומעצבים  נרתמו לבזאר הענק, ש-100% מרווחיו ייתרמו למרכז הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית. זה לא קורה הרבה, אבל כשזה קורה – אנחנו שם. וגם אתם צריכים להיות. מומלץ בחום לכולן ולכולם. לפרטים נוספים.

פסטיבל "זמן גליל מערבי" 

אם לצאת מהעיר, אז רק בשביל קולינריה שלא מזכירה לרגע מקררים עצובים בדירות מתפוררות (וגם בשביל אינסטגרם קצת יותר אקלקטי). אופציה ראשונה לחורף שעלתה בגורלנו היא פסטיבל "זמן גליל מערבי" שמשלב תרבות, פנאי וקולינריה. זה-זה הפסטיבל שניצל את הפרישה הרחבה של חנוכריסמס ובימים אלו מתפאר בכל מה שיש לו להציע (ועל הדרך קורא לסגפנים כמונו להצטרף אל חיי השפע והמותרות). מומלץ בחום לכל מי ששקוע ברחמים עצמיים וזקוק לניעור או לעזרה בפקיחת עיניים. לפרטים נוספים.

אדלינה, קיבוץ כברי. צילום: אנטולי מיכאלו
אדלינה, קיבוץ כברי. צילום: אנטולי מיכאלו