מה לעשות בסוף השבוע? (19-21.11)

איך נראים החיים בשחור לבן, איך נראית חופשת הלידה של האנג'לסי, איך זה שאף פעם לא נמאס מ"ערב הסטנדאפ הזה" ואיך תקחו את החיים שלכם בידיים? המלצות לא שפויות לסוף השבוע

theAngelcy. צילום: Gaya's Music
theAngelcy. צילום: Gaya's Music
17 בנובמבר 2015

חופשת הלידה של האנג'לסי

בארבי תל אביב עומד להתפוצץ מסולד אאוט נוסף של האנג'לסי, שזה עניין שגרתי לחלוטין. ובכל זאת, רותם בר אור וחבריו מזהירים בפייסבוק שמדובר במופע האחרון של הלהקה עד אשר תשוב עם חומרים חדשים. זה הזמן לסחור בכרטיסים שקניתם, להגיע עם אלו שנותרו ולברך ב"היו שלום, ותודה על הפוסטים הרגישים בפייסבוק". מומלץ בחום לכל מי שיכול לזרוק לשאול מילה ולהיכנס. לפרטים נוספים.

[tmwdfpad]

50 גוונים של פילפלד

פאק קשת הצבעים, אנחנו אוהבים את העיר שלנו שחורה-לבנה. מי שלימד אותנו להסתפק במועט ולסלוד מצבעים עזים הוא ניר פלד (אקא פילפלד), שקישט את העיר באלפי איורים בעשור החולף, וכעת מוציא ספר שמנמן שמאגד עבודות נבחרות מחמש השנים האחרונות. קוראים לו "SLKTD VOL 1", והוא יושק ברומנו בסוף שבוע ארוך של חגיגות מוגזמות. מומלץ בחום לכל מי שאוהב להגיד "מהדורה מוגבלת" בכל הזדמנות. לפרטים נוספים.

פילפלד (ניר פלד). צילום: איליה מלניקוב
פילפלד (ניר פלד). צילום: איליה מלניקוב

ערב הסטנדאפ הזה

הם מבטיחים אווירה ומתח מיני, ואנחנו חלשי אופי בולעים את זה בלי מלח. לילך וולך, תם אהרון, מתן פלד, גיא אדלר ודור כאהן חוזרים עם "ערב הסטנדאפ הזה", ואנחנו חוזרים להתייצב – הפעם באוזןבר. מומלץ בחום לכל מי שעדיין מפחד מליצנים. לפרטים נוספים.

הפגנות הגז הן לא רק הפגנות נגד מתווה הגז

זו רגרסיה או שאתם שמחים לראות אותנו? 2015 מעולם לא היתה יותר 2011, ופרק 1, פרק 2 ופרק 3 נטלו את האחריות לכך. מומלץ בחום לכל מי שמאמין ולא מפחד מגרסת המחאה ל"ארץ טרופית יפה". לאיוונט המתעדכן לקראת כל פעילות.