מה לעשות בסוף השבוע? (22.1-23.1)

מתערבים שהופעות סוף השבוע יגרמו לכם להסתחרר, להתבלבל ולבסוף גם להכריע - כי אין ברירה. מהדג נחש, דרך מתי כספי ועד מינימל קומפקט

הדג נחש. צילום: אילן בשור
הדג נחש. צילום: אילן בשור
14 בינואר 2016

Spiritual Front בלבונטין 7

אנחנו יודעים מה אתם צריכים: נאו פולק אקספרימנטלי הקשור במין, סאדו מזוכיזם, אמונה קתולית והרס עצמי. באמת, אתם צריכים את זה. דמיינו שאנחנו דודה מגניבה שמפזרת עצות לכל עבר וצאו לחקור את החבר'ה האיטלקים Spiritual Front. לנו אין אומץ. לפרטים נוספים.
[tmwdfpad]

הדג נחש בבארבי

ואם נפשכם רכה מדי בשביל אירועים נסיוניים שעשויים להרחיק לכת, לכו על המוכר והבטוח: נניח על הדג נחש. אל תהיו פראיירים של אף דודה שהיא אנחנו. סתם, לשיקולכם. לפרטים נוספים.

מתי כספי ברדינג 3

זה לא המקום והזמן הוא מקרי, אבל אנחנו רוצים להכריז בקול: "לא ידעתי שתלכי ממני" הוא שיר הפרידה הכי יפה שיצרה האנושות. והאנושות במקרה הזה היא מתי כספי (יחד עם אהוד מנור). הוא עד כדי כך יפה (כמו התקליט כולו) שמתחשק לנו להזמין את ייסורי הפרידה לצ'ייסר. וגם את מתי כספי אחרי המופע ברדינג. לפרטים נוספים.

מינימל קומפקט בבארבי – מופע שלישי

תשכחו מהכל ותעשו בדיוק מה שאנחנו אומרים לכם: 1. תבררו למי יש כרטיס 2. תשחדו 3. תהיו ברי מזל בין בודדים 4. הכל התשבש? הכינו את עצמכם להתרסקות דרך הגג של הבארבי ישירות על הבמה. חושבים שיצאנו מדעתנו? יצאנו, אבל גם מי שהפיק את החזרה ההיסטורית של מינימל קומפקט. לפרטים נוספים.