מה לעשות בסוף השבוע? (26.2-27.2)

בין רייסקינדר לבת שבע עומדים גרג דולי ואיאן אנדרסון - וכולם רוצים אתכם קרוב. הבחירה עליכם

רייסקינדר. צילום: עדי קלגסברון
רייסקינדר. צילום: עדי קלגסברון
21 בפברואר 2016

רייסקינדר והילה רוח במשונע
הרבה דברים קורים מתחת לאף ואנחנו לא מבחינים בהם (תהדפו את האסוציאציה, תהדפו) – אבל לא הפעם, כשרייסקינדר והילה רוח ינגנו ויאלתרו מוזיקה בחיזוק המסך הלבן שיתקלטו מיד לאחר מכן. לכו תדעו, אולי יהיה זה הלילה הכי אקסצנטרי בחיים שלכם. לפרטים נוספים.

בת שבע: "שלוש" – אוהד נהרין
בזמן שלהקות אחרות מפנטזות על טורים בחו"ל, להקת בת שבת מדלגת בין יבשות באלגנטיות. "שלוש", מופע שנוצר ב-2005 ומכיל את העבודות "בלוס", "הומוס" ו"סקוס", היה ונשאר אחד הטריגרים לכך, וגם מהווה מוקד משיכה לבית שבמרכז סוזן דלל. הריספקט לאוהד נהרין כמובן. לפרטים נוספים.

יהוא ירון בלבונטין 7
אם לא ראיתם אותו במלוא הדרו; גבוה, אחוז דיבוק ויחף, לא חוויתם כלום מיהוא ירון. לבונטין 7 מזמנים לכם את האפשרות להשלים פערים, להבין על מה כולם מדברים ולאהוב את זה חזק. לפרטים נוספים.

גרג דולי בבית מיומנה ובבארבי
בכל פעם שגרג דולי קופץ לביקור, תנועות ה-BDS נכשלות קצת יותר. הוא אוהב אותנו. באמת אוהב אותנו. ואנחנו כבר יודעים שאין בעולם אהבה כמו אהבה מן הגולה. המשך להניח את ידך על כתפינו, דולי, זה עוזר. לפרטים נוספים.


איאן אנדרסון בהיכל התרבות – מופע שלישי
אולי זה החליל ואולי זאת הילה של אגדה, אבל איאן אנדרסון הצליח למשוך לארבעת (!) המופעים בישראל (!) הרבה מאוד קהל. המנהיג הכריזמטי של ג'תרו טאל יבצע משירי הלהקה (שנוסדה ב-1967) בהופעת מולטימדיה שתכלול גם אורחים וירטואליים. תתפללו להולגרמה. לפרטים נוספים.