מה לעשות החודש? (נובמבר 2015)

מיהו אמן הקימוט הצרפתי? איך תשרוד סצנת האינדי את הקרע? מה יותר שחור-לבן מפילפלד? כיצד ירון זליכה קשור לכל זה? כל התשובות באירועי החודש המומלצים

קלקסיקו. צילום: יח"צ
קלקסיקו. צילום: יח"צ
15 בנובמבר 2015
  1. Unknown Mortal Orchestra Vs Purity Ring

 ה-18.11 יהיה היום בו קהל האינדי ייקרע כמו שים-סוף רק חלם: מצדו האחד (בארבי) פיוריטי רינג, ומצדו האחר (רידינג 3) התזמורת הלא ידועה. אין לנו מושג איך הקהל החצוי יקום ביום שאחרי, מי יזמר את "ביגין אגאין" ומי את "מולטי לאב", אבל אין ספק שצפוי להיות כיף מהרגיל. מומלץ בחום לכל מי שטעה לחשוב שכאן זה רק שוקי וייס.

המלצה שהיא סולד אאוט: Ibeyi (פרטים נוספים)

יותר מהירות מאיביי. Ibeyi
יותר מהירות מאיביי. Ibeyi

אמן הקימוט

וינסנט פלודרר הוא לא מאהב צרפתי עליו נמליץ, אלא אמן קימוט נייר שיתארח ב-17 בנובמבר בשנקר ויציג כיצד הופכים את המובן מאליו למרהיב ורב-פעמי. פלודרר יגיע לבית הספר במסגרת סדרת ההרצאות "צהריים בשנקר", שם הוא ירצה על עבודתו ויעסוק בקשר בין הטכניקה בה הוא יוצר ובין התנהגותם של יצורים אורגניים בטבע. מומלץ בחום לכל מי שרוצה לגעת ב-D3 ולא רק לבהות בו. לפרטים נוספים.

[tmwdfpad]

חופשת הלידה של האנג'לסי

בארבי תל אביב עומד להתפוצץ מסולד אאוט נוסף של האנג'לסי, שזה עניין שגרתי לחלוטין. ובכל זאת, רותם בר אור וחבריו מזהירים בפייסבוק שמדובר במופע האחרון של הלהקה עד אשר תשוב עם חומרים חדשים. זה הזמן לסחור בכרטיסים שקניתם, להגיע עם אלו שנותרו ולברך ב"היו שלום, ותודה על הפוסטים הרגישים בפייסבוק". מומלץ בחום לכל מי שיכול לזרוק לשאול מילה ולהיכנס. לפרטים נוספים.

theAngelcy. צילום: Gaya's Music
theAngelcy. צילום: Gaya's Music

הסיבוב השלישי של קלקסיקו

להקת הבית של נרנג'ה מגיעה אלינו שוב, וזה למעשה אומר שאנחנו נזכרים מהן מערכות יחסים ארוכות טווח וגם חוזרים לסמוך על בני אדם, בזמן שחברי קלקסיקו מקבלים חתיכת מנת סביח עסיסית. יחסי התן-וקח האלו כל כך טובים לשני הצדדים, עד שהוחלט על פתיחתן של שתי הופעות. הראשונה בתיאטרון גשר (מופע חימום: לולה מארש), והשניה בבארבי (מופע חימום: לירון עמרם והפנתרים). מומלץ בחום לכל מי שעדיין מרגיש בטוח במופעי רוק הומי אדם. לפרטים נוספים.

50 גוונים של פילפלד

פאק קשת הצבעים, אנחנו אוהבים את העיר שלנו שחורה-לבנה. מי שלימד אותנו להסתפק במועט ולסלוד מצבעים עזים הוא ניר פלד (אקא פילפלד), שקישט את העיר באלפי איורים בעשור החולף, וכעת מוציא ספר שמנמן שמאגד עבודות נבחרות מחמש השנים האחרונות. קוראים לו "SLKTD VOL 1", והוא יושק ברומנו בסוף שבוע ארוך של חגיגות מוגזמות. מומלץ בחום לכל מי שאוהב להגיד "מהדורה מוגבלת" בכל הזדמנות. לפרטים נוספים.

פילפלד (ניר פלד). צילום: איליה מלניקוב
פילפלד (ניר פלד). צילום: איליה מלניקוב

"החור" של  בת שבע

נובמבר בסימן "החור", יצירת המחול שלעולם לא תדעך ובצדק. הבמה המתומנת והמוגבהת מהקהל חוזרת לסדרת מופעים צפופה שתתפזר לאורכו ולרוחבו של החודש, בניצוחו של אוהד נהרין ולהקת בת שבע. מבט אחד ברשימת שמות הרקדנים לעונת 2015-16 (רייצ'ל אוסבורן, ברט איסטרלינג, אייר אלעזרא, אוליבייה אנקונה, בילי בארי, מריו ברמודז גיל, שין-יי סיאנג, עומרי דרומלביץ', זינה זינצ'נקו, עדי זלטין, אורי משה עופרי, שאמל פיטס, אוסקר ראמוס, איאן רובינסון, ניצן רסלר, רני לבצלטר, מעיין שיינפלד, אור מאיר שרייבר) ולא תרשו לעצמכם לפספס. מומלץ בחום לכל מי שנדפק בלי דרכון אירופאי. אולם ורדה, סוזן דלל, 150  ש"ח.
לפרטים נוספים

הפגנות הגז הן לא רק הפגנות נגד מתווה הגז
זו רגרסיה או שאתם שמחים לראות אותנו? 2015 מעולם לא היתה יותר 2011, ופרק 1פרק 2 ופרק 3 נטלו את האחריות לכך. מומלץ בחום לכל מי שמאמין ולא מפחד מגרסת המחאה ל"ארץ טרופית יפה". לאיוונט המתעדכן לקראת כל פעילות.