מה לעשות החודש? (פברואר)

קרקס קאט אאוט קלאב, לילה לבן במוזיאון, שבוע החלל, וו טאנג קלאן, בג"צ הגז, לאונרדו דיקפריו והתאומות Ibeyi. המדריך לאירועי פברואר

ניצן חורש והקאט אאוט קלאב. צילום: שחר שטיבל
ניצן חורש והקאט אאוט קלאב. צילום: שחר שטיבל
31 בינואר 2016

החוג לתולדות המוזיקה: סגול 59 על נובמבר 93' בהיפ הופ

שלום לכל ה-MC’s הטריים, הידעתם? הרבה לפני שהכל נהיה בדברו של קנדריק לאמאר – העולם היה שייך לוו טאנג קלאן ולפרחח הצעיר סנופ דוג. בדיוק לשם זה יגיע רבננו בנושא – סגול 59 – לרדיו אי.פי.ג'י.בי, ויתאר בפרוטות מה קרה בחודש הזהב של שנת 93'. לפרטים נוספים. 

[tmwdfpad]

בג"צ הגז: מגיעים לבית המשפט

שומעים את הקול הדק-דק-דק הזה? נכון, זה ירון זליכה, שישבור לנו את מגש הכסף על הראש אם לא נביא את הצדק לדיון מתווה הגז בבית המשפט. החיים כמונופול. לפרטים נוספים.

סרט: "האיש שנולד מחדש"

לא ספינה טובעת, לא החלפת זהויות ולא רומיאו: כל מה שלאונרדו דיקפריו היה צריך בשביל לזכות באוסקר זה להיאכל על ידי דובה גריזלית. אם חיפשתם סיפוק סדיסטי נוסח הוליווד, קפצו לרב חן. לפרטים נוספים.

ליאונרדו דיקפריו ב"האיש שנולד מחדש"
ליאונרדו דיקפריו ב"האיש שנולד מחדש"

שבוע החלל במצפה הכוכבים גבעתיים

אם גם הראש שלכם נע ונד מחוץ לאטמוספירה ולא כי הגזמתם עם הקלונקס, כדאי מאוד שתשקלו לבקר במצפה הכוכבים בגבעתיים. יהיו שם תצפיות, הרצאות, אסטרונאוטים והמון ילדים שעדיין יכולים להגשים את החלומות הכמוסים שלכם! לפרטים נוספים.

אוטופיה: לילה מושלם במוזיאון

זוכרים שחשבתם שהחיים הם סרט ניינטיז? שאפשר להישכח בבית ולהילחם בפורצים? מתברר ש-ויייפייי! צדקתם! התדר חוזר למקום בו הסתיימה העונה שעברה לעוד ליל שיגועים במוזיאון. רשימת המרצים, המוזיקאים, האמנים והמתקלטים עולה על כל דמיון והשמועות מדברות על כך שערוץ 4 של הכבלים מתהפך בארכיון. לפרטים נוספים.

ניב ארזי ודורי סדובניק. רד אקסס. צילום: נמרוד סונדרס
ניב ארזי ודורי סדובניק. רד אקסס. צילום: נמרוד סונדרס

מופע הקרקס של הקאט אאוט קלאב

הרולינג סטונס עשו את זה קודם, אבל מי אמר שיותר טוב? ניצן חורש וגאנג החלומות שלו יתכנסו בבסקולה למופע רוקנרול לולייני. על תקן נערת הגומי: ניצן, פליז דו. לפרטים נוספים.

Arisa: לגעת באושר – מסיבת טלנובלות

קומו סטס, אמיגוס? התחילו להשחיז את הספרדית המקרטעת – אתם עומדים להגשים חלום ילדות! ולא סתם חלום ילדות, אלא כזה שהדחקתם מרוב פדיחה והפרחתם בו חיים כשזה נעשה קול שוב: מסיבת טלנובלות מבית האריסה. לא יהיו מסיבות שונות: דודו טופז ונטליה אוריירו. לפרטים נוספים.

התאומות IBeyi מגיעות לבארבי

הן העתיד של הזרם האפרו-קובני, הן גם הבנות של מיגל (אנג'ה) דיאז ויש להן להיט ענק בשם "River". התאומות ליסה ונעמי דיאז, הלא הן Ibeyi, לא ידחו פעם נוספת את המופע בבארבי, כי אז זה יהיה כבר ממש אוקוורד. לפרטים נוספים.

Ibeyi. מימין: נעמי וליסה דיאז. צילום: Gettyimages
Ibeyi. מימין: נעמי וליסה דיאז. צילום: Gettyimages

 

פסטיבל השוקולד של תל אביב

הנה זה קורה, כל חלומות הילדות שלכם מתנקזים לרגע אחד: ירידי שוקולד, מתחמי שוקולד, סדנאות שוקולד וטעימות שוקולד. ולא רק זה: מישהו יעסיק את הילדים שלכם בזמן שאתם תתפלשו בקקאו כמו מטורפים. כשהמציאות עולה על כל דמיון ובולמוסי אכילה. לפרטים נוספים.

פסטיבל הגיטרה של לבונטין 7

תשכחו מפסטיבל היוקללה, פסטיבל האקורדיון ופסטיבל הפסנתר: מי שבאמת צריך לחוג סביבה כל החיים ולקדש את פועלה היא דווקא הגיטרה. כי בכנות, האם יש עוד מישהי שהעיפה לכם את התחת לשחקים ככה? אין. לבונטין 7 יערכו את טקס ההודיה הפרטי שלהם בעזרת שמות כמו עוזי רמירז, יהודה קיסר, יהודה עדר ורבים אחרים. לפרטים נוספים.