מה לעשות היום? (10.11)

מה"חור" של להקת בת שבע ועד החור שבלב של קמלה לובו, שמגיעה לבוטלג יחד עם חבריה להרכב Tropic Of Cancer. כל אלו וגם השפית המצטיינת שתבקר בקפה איטליה של האחים ירזין . המלצות היום

ננסי סילברסטון. צילום: יח"צ
ננסי סילברסטון. צילום: יח"צ
10 בנובמבר 2015

Tropic Of Cancer

בהנחה שעדיין נשאר לכם מצב רוח לכבות, גיף של חתול לעצור ואפ-ים להנחית, קמלה לובו (!) תעשה את זה בשבילכם עם Tropic Of Cancer ("חוג הסרטן" בעברית), בו שותפים טיילור ברץ' (DVA DAMAS) וג'ושוע יוסטיס (טלפון תל אביב) שגם ימשיך לדיג'יי סט לחיזוק העצב הקולקטיבי. פרויקט חוג הסרטן שמור לחסידי השוגייז, הניו ווייב, הדארק אייטיז, הטכנו והז'אנרים האחרים ש"הוטליין בלינג" לא יתקרב אליהם. מומלץ בחום לכל מי שמבטיח להתרסק לתוך עצמו. בוטלג, קינג ג'ורג' 48, 113/140 ש"ח.
לפרטים נוספים

ננסי סילברסטון. צילום: יח"צ
ננסי סילברסטון. צילום: יח"צ

ננסי סילברטון

אנחנו לא יודעים מה יש לאסף גרניט להגיד על זה, אבל זה כנראה לא ייצא מרושע כמו מהפה המטונף של גורדון רמזי: השפית ננסי סילברטון מצטרפת לפרויקט "Round Tables" המפגיש בין המסעדות והשפים הבכירים בעולם. קפה איטליה של האחים ירזין יארח את אוסטריה מוצה מלוס אנג'לס, המסעדה התשיעית שלוקחת חלק בפרויקט ובראשה עומדת סילברטון, מלכת המטבח שב-2014 זכתה באוסקר של העולם הקולינרי וקטפה את פרס "השפית המצטיינת של השנה". מומלץ בחום לכל מי שהבטן לא מתהפכת לו מהתיאור "מפגש בין תרבויות". קפה איטליה, קרמניצקי 6.
לפרטים נוספים

"החור" של  בת שבע

נובמבר בסימן "החור", יצירת המחול שלעולם לא תדעך ובצדק. הבמה המתומנת והמוגבהת מהקהל חוזרת לסדרת מופעים צפופה שתתפזר לאורכו ולרוחבו של החודש, בניצוחו של אוהד נהרין ולהקת בת שבע. מבט אחד ברשימת שמות הרקדנים לעונת 2015-16 )רייצ'ל אוסבורן, ברט איסטרלינג, אייר אלעזרא, אוליבייה אנקונה, בילי בארי, מריו ברמודז גיל, שין-יי סיאנג, עומרי דרומלביץ', זינה (נטליה) זינצ'נקו, עדי זלטין, אורי משה עופרי, שאמל פיטס, אוסקר ראמוס, איאן רובינסון, ניצן רסלר, רני לבצלטר, מעיין שיינפלד, אור מאיר שרייבר) ולא תרשו לעצמכם לפספס. מומלץ בחום לכל מי שנדפק ונאלץ להיות כאן, אך חולם להרגיש שם. אולם ורדה, סוזן דלל, 150  ש"ח.
לפרטים נוספים