מה לעשות היום? (14.2)

זה הזמן לבחור: ליין העצב מול תם אהרון ו"כל מה שמצחיק בעולם". כי מי אמר שקל להיות בנעליים שלכם

אביב גדג'. צילום: רונן ללנה
אביב גדג'. צילום: רונן ללנה
11 בפברואר 2016

נתניהו מגיע לבג"צ הגז – וגם אתם

היחסים העכורים בין השליטים והעם יעלו שלב כשראש הממשלה בנימין נתניהו יגיע לדיון השני במתווה הגז. אנחנו ממליצים, אתם תפצירו: תגיעו לבית המשפט העליון, תנפחו את החזה, תמחו ותזכרו שזה לא יום האהבה אם אין בו גם קצת תככים. לפרטים נוספים.

ליין העצב – נופלים לטיפה המרה

מקווים שלקחתם מספיק ציפרלקס, כי ליין העצב נמשך גם ביום האהבה העצוב ביותר בעולם. והפעם: אור אדרי ואביב מארק על המוזיקה, ניבי יהלום ופרחים שחורים יקריאו וינגנו שירה. הפנים שלנו נפלו, מישהו שם לב? לפרטים נוספים

תם אהרון בצוותא, "כל מה שמצחיק בעולם" בצוותא

אמאלה, יום האהבה. עכשיו עזבו את היאדה יאדה הרגיל ודמיינו שאתם גנגסטרים שצריכים לבחור צד. זה בדיוק מה שהולך לקרות הלילה, כשתם אהרון (חימום: שיר ראובן) יופיע בצוותא, בזמן שחבורת "כל מה שמצחיק בעולם" (תומר פישמן, גלית חוגי, ליאור אמסטרדמסקי, קרטנה קפלנסקי, ניב מג'ר, אריאל ויסמן וירמי שיק בלום) תופיע גם היא באותו המקום. לא יודעים מה אתכם, אבל אנחנו נעצום את העיניים בזמן שהעיר נקרעת. לפרטים נוספים לחצו כאן וכאן.

אביב גדג' באוזןבר

אביב! גדג'! באוזן! בר! זה המזל שתפס אותנו או בוקינג מדהים שנעשה בכוונה תחילה? בואו להקשיב לגיבור תרבות מקרוב מאוד, יש לו דברים נבונים להשמיע ולכם יש דיסוננס לטפח – השמחה שבאביב מול העצב שבגדג'. לפרטים נוספים.