מה לעשות היום? (19.1)

מציינים שנה לתוכנית "ריוט!" של רדיו הקצה, קופצים להופעה של לוסט פריקוונסיס ומקנחים עם זאב טנא. יום שלישי על הכיפאק

זאב טנא. צילום: אופיר בן שמעון
זאב טנא. צילום: אופיר בן שמעון
17 בינואר 2016

חגיגות השנה ל"ריוט!"

מתוך "דברים ש-אמאלה, קורים בישראל": רדיו הקצה משדר כבר שנה שלמה את תכנית הריוט של ניצן פינקו. אם זאת הלסת שנפלה לכם ואתם לא רק שמחים לקרוא אותנו, אז נחדד שמדובר בתכנית שבועית המוקדשת למוזיקה פמיניסטית, קווירית, להט"בית ואנטי-גזענית. השמועות הן שגם מירי רגב תגיע להרים ביומולדת הראשון שיתקיים בכולי עלמא (בנוסף להופעות של ספינסטר סיסטרס, התקלוטים של קוואמי ודנה קסלר והשקת פנזין ריוט שלישי!). לפרטים נוספים.

[tmwdfpad]

Lost Frequencies בבארבי

אם הגעת ליותר מ-100 מיליון צפיות ביוטיוב, סימן שהחברים שלך הם ג'סטין ביבר, טיילור סוויפט ושאול מהבארבי, שיארח את היוצר הבלגי בן ה-22 שעתידו מבעבע כמו לבה ומטיל צל ענק על עתידנו שלנו. לפי כל השמועות זאת הולכת להיות הופעה שעשוי לספק לכם את העונג להתרברב ב"ראיתי אותו זאטוט עם להיט אחד". לפרטים נוספים.

זאב טנא באוזןבר

בכל יום (ועד סוף החיים) בשעה חמש אחר הצהריים עולה זאב טנא לגבעה הקטנה לצד הבימה ושר "ג'ו איש, איך אתה חי עם זה? איך אתה אדיש? ג'ו איש, סוגר עם שלם מאחורי גדר רק בגלל שהוא רוצה ממך להשתחרר". ואם זאת השליחות שזאב טנא לקח על עצמו, השליחות שלנו היא לספר לכם על המופעים שאינם מורכבים משיר אחד בלבד. מתחילים בגבעה ועוברים לאוזןבר. לפרטים נוספים.