מה לעשות היום? (20.12)

יום ראשון הוא רק עוד יום אחד – שבו ג'רי סיינפלד מבקר בתל אביב! מתחילים שבוע בווליום גבוה ועם הערכה להרכב החדש של זאב טנא

ג'רי סיינפלד
ג'רי סיינפלד
17 בדצמבר 2015

חלוק חד פעמי – זאב טנא, יהוא ירון וסתיו בן שחר

"ג'ו איש, איך אתה חי עם זה? איך אתה אדיש? ג'ו איש, סוגר עם שלם מאחורי גדר רק בגלל שהוא רוצה ממך להשתחרר", שר זאב טנא מדי יום בשעה חמש אחר הצהריים ברחבת הבימה וכך ימשיך עד סוף החיים, אם הם ימשיכו לאפשר לו. ואמנם אנחנו מעריכים עד אין קץ את הצורך העמוק של טנא לדחוף את האמנות למעלה הגבעה של הבימה ולמזער את האקט לממדים של "הטיפש על הגבעה" (כך הוא מכנה את עצמו), אך לא נוכל להתעלם מיצירה האחרת. הרשמית. על הבמה. עם חברים. שאוהבים אותו כמו שאמורים. הרכב חלוק חד פעמי של טנא, יהוא ירון וסתיו בן שחר הוא מן התגבשות, אולי ספונטנית ואולי לא, של שלושה מוזיקאים מצוינים – שבלייב יעשו מה שרק ירצו. ללא חזרות וללא עכבות. ואם אתם יודעים בדיוק על מה אנחנו מדברים, אפשר להתחיל בגבעה ולהמשיך לתחתית של לבונטין 7. לפרטים נוספים.

[tmwdfpad]

ג'רי סיינפלד בהיכל הספורט יד אליהו

ימי ראשון מעולם לא היו מארי פנים – לא במהות ולא בסימבוליות – אלא שאז נזכרנו בהגעה הבלתי-נשכחת (למי שלא סובל מברזל נמוך) של ג'רי סיינפלד. נעצור כאן. לפרטים נוספים (בעולם אוטופי זה היה קישור ל"את מי צריך להרוג בשביל כרטיס").