מה לעשות היום? (22.12)

שלישי מוזיקלי לפניכם: בכולי עלמא ינגן מועדון הסול המקומי, באוזןבר תנגן איה זהבי פייגלין (בלי החתיכים! בעצם עם!) ובלבונטין 7 יהדקו את היחסים עם שרית חדד. המלצות מרקידות

שרית חדד. צילום: גיא כושי ויריב פיין
שרית חדד. צילום: גיא כושי ויריב פיין
22 בדצמבר 2015

סול בכולי עלמא

מתכוננים לכריסמס ונפרדים בצער מחנוכה: מועדון הסול המקומי מגיע לכולי עלמא. יתקלטו בנעימים את המוזיקה שנחסכה מאיתנו בילדות, אך הושלמה כשהתבגרנו: ג'וני ווקר, האחים פיית'פול, ישיב כהן ואולי גם אורחים. זיכרו את הלילות בכולי, כי היו אלו לילות שביקשנו לזכור. לפרטים נוספים.

[tmwdfpad]

איה זהבי פייגלין משיקה אלבום

כל החתיכים של איה זהבי פייגלין – נא לעמוד בצד. לפחות בזמן שהיא עולה לבמה להופעה משירי אלבום הסולו שלה. אנחנו אוהבים כשזמרים יוצאים לקריירת סולו, כי בדרך כלל זה מתגמל באופן לא צפוי (עדיין מחכים לך, זאין מאליק). איה עושה בדיוק את זה, אבל מארחת את החתיכים וחתיכים נוספים (שהם לא אנחנו) באוזןבר. השמועות הן שלא נותרו כרטיסים, אבל אין לנו ספק שתצליחו לעשות משהו נועז בנוגע לזה. לפרטים נוספים.

איה זהבי פייגלין. צילום: מיכאל טופויול
איה זהבי פייגלין. צילום: מיכאל טופויול

לבונטין 7 במחווה לשרית חדד

איזה כיף זה קאברים ואיזה כיף זה כשהם נעשים לזמרות ענקיות כמו שרית חדד.  עכשיו נסו לדמיין במוחכם את "כשהלב בוכה" בגרסת אינדי מיניאטורית ונוגעת ללב? בכי, לא? בטח שכן. מלבד זמרות כמו פלורה ומיה יוהנה, שיבצעו את מיטב השירים, ישנה תקווה אמיתית שחדד, מלווה באבי גואטה, תפציע בתחתית של הלבונטין. זה הזמן להבריק את הכוסות ולמתוח את הדרבוקה. לפרטים נוספים.