כתבה

מה לעשות היום (23.11)

יקיר תרבות הסאונדסיסטם נוחת בכולי עלמא, אסף אמדורסקי בבארבי, מופע מחווה ליוצרת היפנית קיי טאקי ועוד דברים ששווים את הזמן שלכם היום

כולי עלמא. צילום: בן פלחוב
כולי עלמא. צילום: בן פלחוב
23 בנובמבר 2016

Selekta

ליין הרגאיי Selekta מארח לראשונה בארץ את יקיר תרבות הסאונדסיסטם, ספנג בונד, להופעה שקופצת בין ישן לחדש ומשלבת את הטון הג'מייקני המסורתי עם סאונד עתידני.
כולי עלמא, מקווה ישראל 10, 22:00, כניסה חופשית

עוד כתבות סבבה לאללה:
אסף אמדורסקי מרים למסך הלבן
פעילויות לחנוכה: מה לעשות עם הילדים בחג
פרופסור אמיר חצרוני במופע סטנדאפ חדש

אסף אמדורסקי 

מופעו החדש של היוצר המוערך עם צאת אלבומו השישי "פה". בהופעה זו הוא יארח את להקת "הג'ינג'יות". צפו למסע בין הרוק לאלקטרוני שיביא אתכם למחוזות חדשים.
בארבי, קיבוץ גלויות 52 ת"א, 22:00, 95 ש"ח. לרכישת כרטיסים

החדר השרוף

נועה צוק ואהד פישוף יוצרים בפרויקט כוראוגרפי משותף עם זיקה לאבסורד, שבליבו נמצאים יחסי הגומלין המורכבים בין הנראה לנשמע ושימוש בסביבת סאונד ייחודית. רקדנים: כרמל בן אשר וקלווין וו.
המרכז לאמנות עכשווית, צדוק הכהן 2א' תל אביב, 19:00/21:00, 60 ש"ח. לרכישת כרטיסים

טוקיו תל אביב

מופע מחווה ליוצרת היפנית קיי טאקיי, מגדולות יוצרי המחול בעולם אשר תגיע להופעה ותציג גם היא, בהזמנת נמרוד פריד מלהקת תמי. פריד יעלה בבכורה את יצירתו החדשה "טניס" עם היוצרת נועה שביט.
מרכז סוזן דלל, יחיאלי 5 תל אביב, 21:00, 90 ש"ח

ושלא יעבדו עליכם

הכלכלן והעיתונאי נחמיה שטסלר (ערוץ 2, "הארץ") בהרצאה פוקחת עיניים על המציאות הכלכלית שבה אנחנו חיים העוסקת בשאלה איך עובדים עלינו וכיצד נוכל לסכל זאת, וכוללת גם סיפורים מאחורי הקלעים על דרך קבלת ההחלטות בממשלה ובכנסת.
קפה גרג, נמל תל אביב, 20:30, כניסה חופשית

MisterMona בספוטניק 

הנציגה שלנו בעולם התקלוט וזוגתה מגיעות לחלל הספוטניק לסט חגיגות יום הולדת לא קונבנציונליות לחצי האסייאתי של הצמד. היפ הופ, טראפ, ביטים אוריאנטלים, האוס, בייס וכל מה שמרים.
ספוטניק, אלנבי 122, 22:00, כניסה חופשית