מה לעשות השבוע? (10.1-16.1)

יופי של שבוע ללא טרור עומד לעבור עלינו, והנה מיקס של סיבות: לונא אבו נסאר, ניצן פינקו, דוקאביב וגם בירה בדיזנגוף

רביעיית פלורנטין. צילום: עמרי אמסלם
רביעיית פלורנטין. צילום: עמרי אמסלם
10 בינואר 2016

דיזנגוף ללא הפסקה

מכירים את זה שכל הרצליה, ראשון לציון ופתח תקווה יושבים על כיסאות הבר לאורכו של דיזנגוף, לובשים זארה ונראים שמחים מדי? תגידו מה שתגידו, מדובר בממזרים הכי אסתטיים עלי אדמות והרעיון של "דיזנגוף ללא הפסקה" הוא להחזיר להם ולנו את החשק לרבוץ בצפון-מרכז העיר שעדיין לא התאוששה מהפאניקה. הגענו עד כאן עם הלשון בחוץ ועכשיו מגיעה לנו בירה. לפרטים נוספים.

[tmwdfpad]

ניצן פינקו בחוג לתולדות המוזיקה

איזה כיף שבמקום בצורת תרבותית של תחילת שבוע, צצים להם אירועים שעשויים לגרום למוח שלנו להתפוצץ לכל עבר. ומה יותר כיף מעיסוק חטטני בתנועת הריוט גרררל, שהיא זרם שמקבל בקושי תשומת לב וגם מתקבל לרוב באופן לא הוגן. מזל שניצן פינקו (האישה שאמורה להיות האמא של כל בנות הריוט וגם שלנו) הולכת לספר כל מה שנרצה לדעת על הנשים הכי אקטיביסטיות בעולם המוזיקה (שנחשו מה, סובל אף הוא מהפטריארכיה! כן!). ניצן, המיקרופון שלך. לפרטים נוספים.

לונא אבו נסאר בתיאטרון תמונע

אנחנו מקווים שיום אחד לונא אבו נסאר תהיה כל כך גדולה שכולם ידעו מאין באה (נצרת, סיסטם עאלי) ולאן היא הולכת (רחוק, הכי רחוק). כי אם יש מוזיקאית שמצליחה לזקק יותר מכל את האינדי הישראלי וייחודו, זאת היא. עכשיו רק תנו לה סיבות להמשיך לגדול. לפרטים נוספים. 

סדרת סרטי דוקאביב ברביעיית פלורנטין

נטפליקס כבר כאן אבל ראיתם הכל בלייב סטרימינג פיראטי, אנחנו יודעים. ולכן הצעתנו הרלוונטית ביותר היא שתגיעו לסדרת סרטי דוקאביב ברביעיית פלורנטין. יוקרנו שלושה סרטים, "פרינסס שואו", "אייריס" ו"דיור ואני", שבכל אחד מהם קיים הפוטנציאל למלא את החלל שנפער בהמתנה לסרטי המופת של חורף 2016. לפרטים נוספים.