מה לעשות השבוע? (13.12-19.12)

פוסט חנוכה והשמחה עדיין רבה - מהמופע החגיגי של אלי מגן, דרך פסטיבל הג'אז ועד להשבתת המדינה. כל אירועי השבוע עליהם אנחנו ממליצים בחום

יוהאנס ברכט. צילום: יח"צ
יוהאנס ברכט. צילום: יח"צ
13 בדצמבר 2015

אלי מגן משיק אלבום אוסף בזאפה

לא הרבה יודעים את זה, אבל אלי מגן שר את השיר הכי יפה בעברית –  "פתחי לי את הדלת". במרוצת השנים הוא עשה עוד כמה דברים יפים במיוחד – אבל תמיד נשאר קונטרה-בסיסט שמלווה את שותפיו לבמה ולאולפן. עכשיו הגיע זמננו להפגין קצת ריספקט לאיש המיוחד הזה – ולהגיע להשקת אלבום האוסף החדש שלו בו הוא יארח גיבורים נוספים, יצחק קלפטר והילה רוח. אם זה לא הטריו הכי יפה בעולם, אז מי כן? מומלץ בחום לכל מי שיודע שאחרית הימים היא לא רק נבואה אפוקליפטית. לפרטים נוספים. 

פסטיבל ג'אז הברלינאי ברוטשילד 12

העיר ערוכה כבר שנים רבות שכל פסטיבלי הג'אז ישתלטו עליה – וכך קורה כבר זמן מה. הפעם זהו פסטיבל הג'אז הברלינאי שמגיע עד הרושטילד 12, לארבעה ימים של הופעות שיסתיימו היום. הרכבים מגרמניה יחד עם הרכבים מקומיים יעשו את מה שהם יודעים הכי טוב, בזמן שאנחנו נאזין ונעכל את שלל הסופגניות שאכלנו לפני שהפכנו ליצורים תרבותיים. מומלץ בחום לכל מי שעדיין יכול לזוז בחג הזה. לפרטים נוספים.

[tmwdfpad]

משביתים את המדינה

אחרי שהובהר לכולנו שאין עלבון גדול יותר מ"טייקון", הגיע הזמן למשחקים אכזריים באמת. וכשאנחנו אומרים "אכזריים" – אנחנו מתכוונים לאקטיביזם שלא נראה כדוגמתו כבר זמן רב במלחמה הבלתי-פוסקת בהון-שלטון. ה-15.12 אמור להיות התאריך האייקוני בו המשק יושבת באופן עצמאי – כשהסלוגן המטיח עלבונות הוא "מי שלא שובת – טייקון". אנחנו אוהבים את האגרסיביות, אבל הרבה יותר מהכל – צריך להודות – צריכים אותה. תישארו בדירתכם העלובה והיקרה מדי, תכתבו מאמר דעה ללא תשלום ותפצירו בכולם להצטרף, כי זאת הדרך היחידה. מומלץ בחום לכל מי שמחזיק בחבר מובטל שעשוי להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמו בשביתה קולקטיבית. לפרטים נוספים.

בזאר "מתלבשות על זה" למען מרכז הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית

למעלה מ-600 מעצבות ומעצבים  נרתמו לבזאר הענק, ש-100% מרווחיו ייתרמו למרכז הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית. זה לא קורה הרבה, אבל כשזה קורה – אנחנו שם. וגם אתם צריכים להיות. מומלץ בחום לכולן ולכולם. לפרטים נוספים.