מה לעשות השבוע? (14.2-20.2)

חגיגות השנה ללייבל "סוס", מחאת הגז, טין דייז בלבונטין והמסך הלבן. השבוע שנרקח בשבילכם בלי שידעתם 

11 בפברואר 2016

תם אהרון בצוותא,"כל מה שמצחיק בעולם" בצוותא

אמאלה, יום האהבה. עכשיו עזבו את היאדה יאדה הרגיל ודמיינו שאתם גנגסטרים שצריכים לבחור צד. זה בדיוק מה שהולך לקרות ביום ראשון, כשתם אהרון (חימום: שיר ראובן) יופיע בצוותא, בזמן שחבורת "כל מה שמצחיק בעולם" (תומר פישמן, גלית חוגי, ליאור אמסטרדמסקי, קרטנה קפלנסקי, ניב מג'ר, אריאל ויסמן וירמי שיק בלום) תופיע גם היא באותו המקום. לא יודעים מה אתכם, אבל אנחנו נעצום את העיניים בזמן שהעיר נקרעת. לפרטים נוספים לחצו כאן וכאן.

נתניהו מגיע לבג"צ הגז – וגם אתם

היחסים העכורים בין השליטים והעם יעלו שלב כשראש הממשלה בנימין נתניהו יגיע לדיון השני במתווה הגז. אנחנו ממליצים, אתם תפצירו: תגיעו לבית המשפט העליון, תנפחו את החזה, תמחו ותזכרו שזה לא יום האהבה אם אין בו גם קצת תככים. לפרטים נוספים.

החוג לתולדות המוזיקה: אור בירון על נירוונה

ואיפה אתם הייתם ביום שקורט קוביין מת? קמנו על הרגל הדרמטית ולכן נבכה קצת בשורה האחרונה בהרצאה של אור בירון על נירוונה במסגרת החוג לתולדות המוזיקה שהגיע לעשור האהוב על כולנו. לפרטים נוספים.

הלייבל "סוס" חוגג שנה

יש אנשים שיושבים בקיוביקל וכותבים המלצות (לא אנחנו) ויש את יונתן קוטנר, שפתח את הלייבל העברי האלטרנטיבי "סוס" וריפד לנו את הקצוות במוזיקה מושלמת. ביום שלישי הוא יחגוג שנה יחד עם החתומים שגם יופיעו; להקת לא, ישי קיצ'לס, ניר שלמה, דניאל ספיר ונילי פינק. לפרטים נוספים.

Teen Daze בלבונטין 7

תברכו לשלום את טין דייז, היוצר הקנדי שעשה רמיקס כמעט יצרי מדי ל"Move On" של גרדן סיטי מובמנט ויגיע לפזר את אבק הקסמים שלו בקומה התחתונה של לבונטין 7. אומרים שהאווירה תהיה אווירת חדר מיטות של זרים גמורים – אומרים וזורמים. וולקאם טין דייז. לפרטים נוספים.

המסך הלבן מארחים את הילה רוח ברוטשילד 12

הנה לכם המסך הלבן במרחק הליכה מהבית. ואם תשאלו אותנו, זה כנראה יהיה הפרפורמנס הכי טוב שראיתם בעיר בשנים האחרונות. הבונוס השמן הנוסף מגיע בצורת הילה רוח. אם חיפשתם חיות טרף מקומיות, קיבלתם. ועוד איך. לפרטים נוספים.