מה לעשות השבוע? (17.1-23.1)

שבוע למותו של דיוויד בואי ותרבות המערב ממשיכה להתקיים בתסיסה. איך היא עושה את זה? זאת לא נדע. מה היא מציעה? הרבה, הרבה מאוד

מתוך "קרול"
מתוך "קרול"
14 בינואר 2016

"קרול" בקולנוע לב 

הזבנית הצעירה רוני מארה ואשת העולם הגדול קייט בלאנשט גרמו לצרכנים הכבדים לחזור לקולנוע שוב ושוב כדי לצפות בסיפור אהבתן – ולנו להתאבסס על הגיף הזה. "קרול" הגיע עד הנה עם משקל כבד של "יצירת מופת" ונראה שהרבה בזכות הליהוק המטמטם של השנה (באופן הכי חיובי של המילה). רוצו לקולנוע. לפרטים נוספים.

"אני דון קיחוטה" – תיאטרון גשר 

לפי כל הסופרלטיבים, הסופר מיגל דה סרוואנטס היה מתהלך מאות שנים אל העתיד כדי לחזות ב"אני דון קיחוטה" של המחזאי רועי חן והבמאי יבגני אריה. לפי כל הסופרלטיבים, גם אנחנו. אלא שמאיתנו זה דורש הרבה פחות מאמץ. לפרטים נוספים.
[tmwdfpad]

זאב טנא באוזןבר

בכל יום (ועד סוף החיים) בשעה חמש אחר הצהריים עולה זאב טנא לגבעה הקטנה לצד הבימה ושר "ג'ו איש, איך אתה חי עם זה? איך אתה אדיש? ג'ו איש, סוגר עם שלם מאחורי גדר רק בגלל שהוא רוצה ממך להשתחרר". ואם זאת השליחות שזאב טנא לקח על עצמו, השליחות שלנו היא לספר לכם על המופעים שאינם כוללים שיר אחד בלבד. מתחילים בגבעה ועוברים לאוזןבר. לפרטים נוספים.

זאב טנא. צילום: אופיר בן שמעון
זאב טנא. צילום: אופיר בן שמעון

מינימל קומפקט בבארבי – מופע ראשון 

תשכחו מהכל ותעשו בדיוק מה שאנחנו אומרים לכם: 1. תבררו למי יש כרטיס 2. תשחדו 3. תהיו ברי מזל בין בודדים 4. הכל התשבש? הכינו את עצמכם להתרסקות דרך הגג של הבארבי ישירות על הבמה. חושבים שיצאנו מדעתנו? יצאנו, אבל גם מי שהפיק את החזרה ההיסטורית של מינימל קומפקט. לפרטים נוספים.

עמיר לב בבארבי

שנה בה אגדות בריטיות ואמריקאיות מתסלקות באופן שמזכיר קארמה שטנית, היא גם שנה בה צריך להפגין חיבה יתרה לאגדות חיות, מקומיות, שמהלכות בינינו ויוצרות. עמיר לב – טפו טפו טפו – ביניהן, ומגיע לו לקבל קצת אהבה לא סמויה. תנו לו בנדיבות. לפרטים נוספים.