מה לעשות השבוע? (21.2-27.2)

פותחים את השבוע ללא כתמי זיעה ונותנים לפברואר להיות פברואר עם מנה גדושה של המלצות למוזיקה, למופעים ולהצגות

Courtesy of Ibeyi Facebook Page
Courtesy of Ibeyi Facebook Page
21 בפברואר 2016

יונתן לויטל ורותם פרימר בלבונטין 7 (אורחים: יהוא ירון ורוסלן גרוס)
הריקוד של יונתן לויטל הוא ההוטליין בלינג המקומי שמצאנו, שגם יבוצע לייב בלבונטין 7 ביום הולדתו ה-36. זה כוח משיכה שאתם מרגישים, שיוביל אתכם עד למופע עם רותם פרימר (שלי ורותם) ולאירוח של יהוא ירון ורוסלן גרוס. זוזו כאילו אין עוד דרייק מלבדכם. לפרטים נוספים.


הצגה: "אות קין" – בכורה
אמריקה חצויה לפרו-דארק וללבנים עם נטייה לגזענות, וישראל מבעבעת מתחת לאדמה, עמוק מתחת לאדמה. "אות קין", הצגה שבמרכזה עומדת משפחה אתיופית, היא ייצוג אחד בין בודדים שעשוי להציף את הבעיות שהוסתרו במיומנות. כי ככה צריך, גם אם אין לנו כאן את הפורמיישן של ביונסה. לפרטים נוספים.


Ibeyi
 בבארבי – שני מופעים
Ibeyi הן העתיד של הזרם האפרו-קובני, הן גם הבנות של מיגל (אנג'ה) דיאז ויש להן להיט ענק בשם "River". כן, אתם יודעים שאנחנו מתכוונים לתאומות ליסה ונעמי דיאז, שהוכרזו כאחד האקטים הגדולים שיצאו מ-2015 וגם הושמעו ללא הפסקה בגלגלצ. מומלץ בחום לכל מי שהצליח לשים את הסולד ב-אאוט (כי כבר אזלו כל הכרטיסים). לפרטים נוספים.

 

עשרים שנה ל"טריינספוטינג" באוזןבר
מאז שרנטון סיים בתוך אסלה, כולנו שרנו "לא, לא, לא" לגמילה – כך חלפו להן עשרים שנה בהן "טריינספוטינג" הפך לקאלט והסמים הפכו ליקרים מדי. אז מה מצפה לנו, הילדים של הניינטיז, באוזןבר? הרצאה של דנה קסלר, הופעה של תעני אסתר, פסקול הסרט והפתעות. לפרטים נוספים.

יום הולדת 5 ל"אינדיד" בכולי עלמא
פרייז דה אינדיד ואת שאר החברות העצמאיות שפועלות במרץ ודואגות שהאינדי הישראלי יהפוך לפרפר שהוא נועד להיות. בשבוע שעבר חגגנו שנה ל"סוס" והלילה נחגוג חמש שנים (בשנות אינדי זה 75) לחברת ההפקות שהקימה וטיפחה נטישה שפנר. הופעות, תקלוטים ופרגון, זה כל מה שצריך. לפרטים נוספים.


איאן אנדרסון בהיכל התרבות
אולי זה החליל ואולי זאת הילה של אגדה, אבל איאן אנדרסון הצליח למשוך לארבעת (!) המופעים בישראל (!) הרבה מאוד קהל. המנהיג הכריזמטי של ג'תרו טאל יבצע משירי הלהקה (שנוסדה ב-1967) במופע מולטימדיה שיכלול גם אורחים וירטואליים. תתפללו להולוגרמה. לפרטים נוספים.

 

בת שבע: "שלוש" – אוהד נהרין
בזמן שלהקות אחרות מפנטזות על טורים בחו"ל, להקת בת שבת מדלגת בין יבשות באלגנטיות. "שלוש", מופע שנוצר ב-2005 ומכיל את העבודות "בלוס", "הומוס" ו"סקוס", היה ונשאר אחד הטריגרים לכך, וגם מהווה מוקד משיכה לבית שבמרכז סוזן דלל. כל הריספקט לאוהד נהרין כמובן. לפרטים נוספים.|


גרג דולי בבית מיומנה ובבארבי
בכל פעם שגרג דולי קופץ לביקור, תנועות ה-BDS נכשלות קצת יותר. הוא אוהב אותנו. באמת אוהב אותנו. ואנחנו כבר יודעים שאין בעולם אהבה כמו אהבה מן הגולה. המשך להניח את ידך על כתפינו, דולי, זה עוזר. לפרטים נוספים.