מה לעשות השבוע? (24.1-30.1)

הרצאה על טיפקס, פסטיבל הפסנתר בלבונטין ומופע חדש לבת שבע. שבוע לברי מזל בלבד

Bill and Murray. צילום: יונתן בירנבאום
Bill and Murray. צילום: יונתן בירנבאום
24 בינואר 2016

פסטיבל הפסנתר ב-360 מעלות – היום הראשון

בלי במה מוגבהת ודיסטנס, ללא שלומי שבן, אבל עם מעט אוקוורדנס ובמרחק נגיעה: כך יתקיים פסטיבל הפסנתר בלבונטין 7, בו יופיעו הדרה לוין, לוטה, סמדר רונן, ענת פורט, חנן בן סימון, דן ויינשטיין ואודי בונן, אלון עדר, מיכל שפירא, רועי דהן ושלומי גרוניך. אומרים שאין דבר שעומד בפני הפסנתר שמוצב במרכז החדר – אומרים ולא טועים. לפרטים נוספים על כלל המופעים.

[tmwdfpad]

האדמה תיפתח בבר קיימא

שלושה ענקים יצאו מתלמי אליהו, המקום עליו מעולם לא שמעתם עד אשר יצא השיר "פעמוני המאה" והאלבום "תלמי אליהו": אביב גדג', שלום גד וגבריאל בלחסן ז"ל. מה קורה בחבל אשכול אפוף המסותרין ואיך כל זה מתקשר לדת ולמוזיקה? ציפי גוריון כתבה על זה תזה ותגיע לבר קיימא כדי לספר לנו הכל. לפרטים נוספים.

תומר קריב בהרצאה על טיפקס

אם יש רפרטואר שלעולם לא יחליד ויישכח, זה הרפרטואר של טיפקס. החוג לתולדות המוזיקה עושה את המתבקש ומטיל זרקור ענק על הלהקה שב-2007 ביצעה את "פוש דה באטן" על במת האירוויזיון והראתה לכולם מאין זורחת האקסצנטריות. לפרטים נוספים.

"דקהדאנס" מאת אוהד נהרין

75 דקות ללא הפסקה מבת שבע. ככה אוהד נהרין, מיסטר גאגא, רצה לפתוח את 2016 – באינטנסיביות, באמוציונליות אבל גם בשליטה. אנחנו מוכנים לכל ובעיקר לחיכוך עם תיירי העולם במתחם סוזן דלל. לפרטים נוספים.

ביל אנד מארי ברדיו איפיג'יבי

סטלה גוטשטיין, דיוויד בלאו ורן יעקובוביץ' רקחו בשביל כל מי שרק מביע עניין גלולת סינת' פופ שהשפעותיה על אחריות המשתמשים בלבד. טריגר/אזהרה: משהו בין אבקת פיות לחממה עם תנאים מיטביים, זאת בערך התחושה. לפרטים נוספים.