מה לעשות השבוע? (3-9.1)

תנו לנו להרגיע אתכם: יש מה לעשות השבוע. מ"כל מה שמצחיק בעולם", דרך הקרנת "הנערה הדנית" ועד אביתר בנאי. קבלו את המלצותינו

רייסקינדר. צילום: עדי קלגסברון
רייסקינדר. צילום: עדי קלגסברון
31 בדצמבר 2015

רם אוריון ורייסקינדר: לחוד ולא יחד 

בצדו האחד של העיר: רם אוריון. באותו הרדיוס: רייסקינדר. המורה ותלמידו, שהתפצלו ללבונטין 7 ולרדיו EPGB, עושים את מה שהם יודעים הכי טוב בשתי רחבות שונות. אם זה היה תלוי בנו, היינו מוציאים תהלוכה שתמקד את כל העסק לנקודת האמצע  – אבל זה לא תלוי בנו, ולכן הוטלה עלינו המשימה לבחור. תבחרו, נראה אתכם. לפרטים נוספים על רם, לפרטים נוספים על רייסקינדר.

רם אוריון (צילום: גוני ריסקין)
רם אוריון (צילום: גוני ריסקין)

כל מה שמצחיק בעולם

הגאנגים של הסטנדאפ מתחילים לסחרר אותנו והגיע הזמן שמישהו ימתח קו בין האיסט לווסט (למרות שכולנו מאלנבי, רייט?). מסוחררים או לא, אלו רק צרות של מוצפים שעכשיו קיבלו את כל הסיבות הטובות לצאת מהבית – למשל ל"כל מה שמצחיק בעולם" של שבעת היהודים המופלאים עם השמות הכי יהודים (ומופלאים) אי פעם: ניב מג'ר, גלית חוגי, אסף קפלנסקי, ליאור אמסטרדמסקי, אריאל ויסמן, תומר פישמן וירמי שיק בלום.לפרטים נוספים.

[tmwdfpad]

הקרנת טרום בכורה ל"הנערה הדנית"

לפעמים מתחשק לנו לראות את "חומות של תקווה" כל החיים ולפעמים צצים סיפורים חדשים, הוליוודים, מניפולטיביים וסחטניים שמנערים אותנו להווה. "הנערה הדנית" הוא כפי הנראה בדיוק זה, עם הרבה רגעים אפיים ותכונות אחרות שהופכות אותו באופן אוטומטי למועמד רציני לאוסקר. הזמן להניח למורגן פרימן ולעבור הלאה. לפרטים נוספים

 

אביתר בנאי בבארבי 

שני דברים שאנחנו יודעים על הישראלים: 1. לכולם יש דיסק אוסף של אבבא. 2. לכולם יש את אביתר בנאי הראשון. מי שנפל באחת משתי הקטגוריות צריך לעבוד בדיקות פתולוגיות. קטגוריה שלישית שבלי כוונה לא התממשה היא שכל בן אנוש ינכח (לפחות פעם בחיים) בהופעה שתפרק לו את הצורה. הנה ההזדמנות, והיא לגמרי קשורה בסעיף 2. לפרטים נוספים.