מה לעשות השבוע? (6.12-12.12)

מהופעה של בת שבע, דרך ניצן חורש, הספרים של בית אריאלה ועד ההייד פארק בלוינסקי. איתרנו לכם כמה מאירועי החג השווים

ניצן חורש והקאט אאוט קלאב. צילום: שחר שטיבל
ניצן חורש והקאט אאוט קלאב. צילום: שחר שטיבל
3 בדצמבר 2015

העבודה האחרונה של אוהד נהרין

עם שם פרובוקטיבי וטיזינג לא מהעולם הזה, אוהד נהרין ממשיך להציג את "עבודה אחרונה" של להקת בת שבע. 65 דקות אינטנסיביות שלא ברור אם הן סופה או תחילתה של קריירה והאם בכלל צריך להעמיק במשמעות. מי באמת רוצה לדעת? מומלץ בחום לכל אפופי המסותרין. לפרטים נוספים.

"עבודה אחרונה" (אוהד נהרין). צילום: גדי דגון
"עבודה אחרונה" (אוהד נהרין). צילום: גדי דגון

ניצן חורש והקאט אאוט קלאב + ריו

חנוכה הגיע וניצן חורש והקאט אאוט קלאב איתו. ואתם הרי יודעים: כעוצמת הנחישות – כך גם  הגיטרות, הנגינה המהירה והרוקנרול שנמתח עד הקצה. יקדימו את הדיסטורשן ויקבלו אותו בברכת פופ: הצמד ריו (זואי פולנסקי ואור אדרי), שבזמנים אלו מסתמן כאחד האסקפיסטיים והמיוחדים בעיר. מומלץ בחום לכל מי שמאמין בקשר הסבוך שבין פופ ורוק. לפרטים נוספים.

[tmwdfpad]

מכירת ספרים בבית אריאלה

אנחנו אוהבים מכירות ספרים. לא בטוח שנקרא את כל מה שנקנה – אבל הו, כמה נקנה וכמה נאהב. אם אלו מכירות גרניוזיות, אגב, זה גם ממש בסדר. היום, למשל, זה יקרה בספריית בית אריאלה, במכירת עודפים שתימשך בין התאריכים 8-9/12 (קומה ראשונה, החל מ-5 שקלים לספר). מומלץ בחום לכל מי שמוכן להעמיס עוד קצת, רק עוד קצת, על מדפי האיקאה שלו. לפרטים נוספים.

הייד פארק בלוינסקי

קל לחבב את חדות המטרה ב"באנו חושך לגרש", אפילו להעריץ. אלא שהמציאות מורכבת וגדולה עלינו, ולא באמת מותירה ברירה אלא להוסיף למשפט האלמותי את המילה "לנסות". באנו לנסות לגרש את החושך, כי זה חשוב. כי אין באמת אופציה אחרת. ערב הנר הרביעי של חנוכה הוא עוד ניסיון שמגיע בצורת במה פתוחה, הדלקת נרות, סיפורים על תרבויות ושיח על החושך בדרום תל אביב. מומלץ בחום לכולם. אל תפספסו. לפרטים נוספים.