מה לעשות השבוע? (7.2-13.2)

נפרדים (שוב) מדיוויד בואי, נופלים לטיפה המרה ומקדשים את הגיטרה. שבוע מהודק ללבבות רופפים

דיוויד בואי. צילום: Gettyimages
דיוויד בואי. צילום: Gettyimages
4 בפברואר 2016

ליין העצב – נופלים לטיפה המרה

יום ראשון הגיע ואיתו כאפה מהחיים ועוד כדור של ציפרלקס – סיבה טובה להגיע, לבד או יחד (בטח לבד), לליין העצב בבוקסה. תהיה מוזיקה מדפרסת, אנשים מדופרסים ווייב שיסתנכרן בול עם מצב הרוח הירוד של כולם. אבל לא רק: אוריה קלפטר ו-Shuz על המוזיקה וגלעד כהנא על המילים. אל תבכו, אלו רק אנחנו ממליצים. לפרטים נוספים.

[tmwdfpad]

ערב "יומני היקר" בכולי עלמא

בין אם היה זה יומן עם דפי נייר ובין אם הקאתם את הכל בישראבלוג, מקומכם בערב "יומני היקר" שיתקיים בכולי עלמא. כי מה לעזאזל יכול להיות מצחיק יותר מלהקריא בקול רם פרקים מתוך חיים שפעם היתה להם בטעות הילה לא פתטית? באיזו עוד דרך תגלו מי מהחברים שלכם העריץ את פאולה עבדול, מי שאף להיות כתב שטח ומי חלם על ששטוס בלילות? כולנו רקמה אנושית אחת ומעוררת רחמים – וזה חמוד. לפרטים נוספים.

החוג לתולדות המוזיקה: ניב הדס על מיניסטרי

עונת הניינטיז של החוג לתולדות המוזיקה נמשכת ברדיו אי. פי. ג'י. בי, והפעם: להקת האינדסטריאל מטאל של אלן יורגנסן, מיניסטרי. זאת הרצאה או מרחץ דמים? לא נדע עד שניב הדס יפתח את הפה ויספר על האלבום פורץ הדרך שיצא ב-1992. לפרטים נוספים.

פסטיבל הגיטרה של לבונטין 7

תשכחו מפסטיבל היוקללה, פסטיבל האקורדיון ופסטיבל הפסנתר: מי שבאמת צריך לחוג סביבה כל החיים ולקדש את פועלה היא דווקא הגיטרה. כי בכנות, האם יש עוד מישהי שהעיפה לכם את התחת לשחקים ככה? אין. לבונטין 7 יערכו את טקס ההודיה הפרטי שלהם בעזרת שמות כמו עוזי רמירז, יהודה קיסר, יהודה עדר ורבים אחרים. לפרטים נוספים.

BLDG5 משיקים את “Nightingale Floor”

לא שמעתם על BLDG5 (בילדינג 5), השתגעתם? אז תנו לנו להבהיר: זאת לא תרכובת כימית, אלא התת-לייבל של חברת אנובה, שמטפח ומקדם עשרות מוזיקאים ומפיץ אותם גם בצורת לקט טעימות. את האוסף החדש, "נייטינגייל פלור", תוכלו להשיג לעצמכם (פלוס מרצ'נדייז וחברים פינים) בליל ההשקה בכולי עלמא. לפרטים נוספים.

30 ימים אחרי: הרצאה על דיוויד בואי

שלושים ימים של לבבות מרוסקים טסו להם בלי שהבחנו – וגם המוות של דיוויד בואי הפך לזיכרון. אל תתנו לנו להיות סנטימנטליים ותחתמו את הפרק הזה בחיים בהרצאה המעמיקה של אמיר אשר על האיש שדפק לכם את 2016 כמו גאון. לפרטים נוספים.