קומבינציה חמישי (10.3)

דרינקים כמו במד מן, היפהופ בעברית, ודי.ג'ייז שיגרמו לכם לתזוזות לא רצוניות. נצלו את חמישי, כי תכף יחזור יום ראשון

קול קידס (צילום: שאטרסטוק)
קול קידס (צילום: שאטרסטוק)
10 במרץ 2016

פתיחת דלתות, 20:00

דרינק במלון בראון
אנחנו מתחילים את הערב בקצת קלאס – האמינו לנו, את הערב הזה אתם חייבים להתחיל בהדרגה. מלון בראון הוא המיקום המושלם לדרינק של תחילת ערב. עיצוב וינטג'י שמשדר איפוק וקוליות, מלווה בג'ין וטוניק עם מלפפון או במנת ויסקי – כל אלה יגרמו לכם להרגיש כאילו אתם החברים הכי טובים של דון דרייפר.
כתובת: קלישר 25

חיזוק, 22:30

השקת מגזין ספוג בלבונטין 7
אחרי שהתחלנו את הערב ברגוע, אנחנו משנים אווירה ב-180 מעלות. מרחק הליכה קלה באוויר הקריר של חודש מרץ יביא אתכם למסיבת ההשקה של הספוג, מגזין המוזיקה הישראלי הכי טוב שעדיין לא שמעתם עליו. מה בתוכנית? אייטולה בסט שכולו תקליטים, הופעת ראפ של מיכאל סוויסה (תזכרו איפה שמעתם את השם לראשונה) ושל אורי שוחט (שם נרדף ל"היפהופ ישראלי") וסט אולדסקול מבית היוצר רן ברנע. היפהופ בעברית איט איז.
מחיר: 31.5 ש"ח
כתובת: לבונטין 7

אפטר, 1:00

מושיק ודלישעס בכולי עלמא
אוקיי, נראה לנו שהבנתם שאנחנו באווירת היפהופ ואין מצב שחוזרים הביתה. אל דאגה, עם ההנחיות שלנו, אתם תספיקו להגיע לכולי עלמא לפני שתספיקו להגיד "הורדתי באייטיונז את החדש של קנדריק". ההרכב דלישעס ומושיק בן זהר האשף הולכים לתת לכם בראש בסטים של היפהופ שיוכיחו לכם שקיימים די.ג'ייז אמיתיים בסצנה.
כתובת: מקווה ישראל 10

מאנצ', 3:00

טוני וספה
אחרי כל הריקודים והפדיחות שעשיתם בזמן שעליתם על הבר, אתם מוכרחים לאכול משהו. טוני וספה הוא הבחירה הטבעית אחרי הערב הזה. היכן שמתרכזות כל שאריות הבליינים, תוכלו לבחור פיצה לפי משקל (רגילה או טבעונית), ליהנות מפלייליסטים מצוינים לפי מצב רוחם של העובדים ולסגור את הערב המוצלח הזה עם בטן ופרצוף מחייכים.
כתובת: אלנבי 118