קומבינציה חמישי (14.4)

לעשות שופינג בחנות פופ־אפ מושלמת, לחגוג את האביב בחצר הכי שווה בעיר, לרקוד עם מהפכן האוס מדטרויט ולסיים במאנצ' ששמו הולך לפניו. הכנו לכם מסלול לערב מדהים בדרום העיר, מההתחלה ועד הסוף

דייגו סאן (צילום: אנטולי מיכאלו)
דייגו סאן (צילום: אנטולי מיכאלו)
14 באפריל 2016

פתיחת דלתות, 20:00

חנות פופ־אפ בבית רומנו
את חילוץ האיברים מהשבוע שעברנו נתחיל בשופינג משוגע. אתר האופנה TLV MODA – שמציע למכירה פריטים של לא פחות מ־35 מעצבים צעירים, חבר לחנות הצלמניה – ויוצא בעזרתו מהעולם הווירטואלי הישר אל הזרועות המחבקות של בית רומנו. בניימדרופינג: פילפלד, מאיה בש ומיוז, וגם תמונות של הצלמניה. החנות תהיה פתוחה עד שבת.
כתובת: דרך יפו 9

חיזוק, 22:00

דרינק בדייגו סאן
אחרי שהתפנקנו עם בגדי מעצבים – ניגש בהליכה קלילה לכיוון הדייגו סאן. החורף פחות או יותר נגמר, והבר בעל התפריט האקלקטי פתח את החצר. סמנו לכם – מדובר באחד המקומות הכי שווים לשבת בהם בקיץ הקרוב.
כתובת: המשביר 2

אפטר, 1:00

דריק מאי ורובאג וורום בבלוק
נגמור יפה את המשקה שבכוס ונמשיך להליכה קצרה – הערב מהפכן ההאוס מדטרויט דריק מאי חוזר לרחבה הראשית של הבלוק, ובחלל הסקוואט יחרמן הדי.ג'יי הגרמני הוותיק רובאג וורום עם האוס וטכנו שיפיל אותנו לרצפה. שמרו לנו מקום ברחבה.
מחיר: 80-110 ש"ח
כתובת: דרך שלמה 157

מאנצ', 4:00

בורקס העגלה
הלכנו ברגל הלילה, ולכן מגיע לנו פרס. נאסוף את שארית הכוחות ונזחל לכיוון של בורקס העגלה – שמבטיח בורקס נטול צרבת-היום-שאחרי. מתלבטים? קחו בורקס תרד. סמכו עלינו, הובלנו אתכם עד כאן, לא?
כתובת: פלורנטין 5

אם אינכם רואים את מפת הקומבינציה לחצו כאן