קומבינציה חמישי (2.6)

להיפרד מהבר קיימא, לשתות מרגריטה בדרום העיר, לפגוש את הרזידנטים של האלפאבית ולסיים אצל איציק ורותי האלוהיים. מתכון לחמישי מושלם

אלפאבית. צילום: בן קירשנבאום
אלפאבית. צילום: בן קירשנבאום
31 במאי 2016

פתיחת דלתות,  20:00

נפרדים מהבר קיימא – הפעם באמת

נתחיל את חמישי בפרידה. הבר קיימא, בית לטבעונים ולמעריצי דפני ליף, נסגר אחרי ארבע שנים. למרות העצב, החבר'ה מהקיימא לא יושבים בבית ובוכים לכרית האורגנית אלא מארגנים מסיבת סגירה ענקית שתשאיר טעם של עוד. לקחנו.
כתובת: המשביר 22
לפרטים נוספים

חיזוק,  23:00

אורי מיליק בדייגו סאן
היה שמח, היה עצוב, היה בסטייל. עכשיו, עלו במעלה הרחוב. הערב יתארח על העמדה באחד החללים היפים בעיר אורי מיליק לסט ורסטילי על טהרת הוויניל. מילה שלנו: המרגריטה המפורסמת של הדייגו מתאימה בדיוק למזג האוויר של תחילת יוני.
כתובת: המשביר 1

אפטר,  2:00

ערב רזידנטים באלפאבית

אוהבי הטכנו התאחדו! קחו את עצמכם בידיים, תגידו יפה שלום ובואו לאחד העם. ליין הרזידנטים החדש של האלפא איגד את כל מי שרואים במועדון בית שני לערב אחד. יבואו להרים: צ'ארלי, אי-בוני וגאלו. אומת ההאוס משעממת אתכם? בגמא, החלל הקטן של האלפה, ירדן רוקח ואורי שוחט ינגנו היפ-הופ. כולם מרוצים!
מחיר: חינם עד חצות. לאחר מכן 40 ש"ח.
כתובת: אחד העם 54
לפרטים נוספים

מאנצ',  4:00

הסנדוויץ' של איציק ורותי

נספר לכם מעשייה על אדם אשר לא הכיר את איציק ורותי. אותו אדם היה עצוב מאוד והוא אפילו לא ידע זאת. כאשר הוא נגס לראשונה בסנדוויץ' מבית המוסד הוא הבין כי חייו התחלקו לשניים ושעכשיו מתחיל החלק הטוב. אל תהיו האדם הזה. לכו לאיציק לרותי, זה מרחק הליכה קצרה.
כתובת: שינקין 53