קומבינציה חמישי (24.3)

לשתות עם טבעונים כמו מלכים, לשתות (עוד) בזול מוקפים בפסלים, לפקפק במיניות שלכם ולחנוך את התושב החוזר. ערב של אלכוהול לפניכם. תיצמדו אלינו, אנחנו יודעים מה אתם אוהבים

פורים DAY 2 (צילום: שאטרסטוק)
פורים DAY 2 (צילום: שאטרסטוק)
24 במרץ 2016

פתיחת דלתות, 20:00
משתה פורים בננוצ'קה
אנחנו מקווים שיש לכם האנגאובר מאתמול. עכשיו אספו את עצמכם, שתו איזה קפה שחור וחממו מנועים. את הלילה השני של פורים נתחיל בננוצ'קה, המסעדה שהפכה את הטבעונות לחגיגה מטורפת, ושברוח זו, מביאה משתה קשוח בן שלושה ימים שיגרום אפילו לוושתי לבוא.
כתובת: לילינבלום 30

חיזוק,  22:00
ג'אנקי פאנקי פורים בקסטיאל
נאסוף את עצמנו לאולם האירועים קסטיאל למסיבה באווירה חברית. המארגנים החליטו שבפורים הנוכחי שותים הרבה ובמחירים ידידותיים לכיס, ובואו נגיד שאנחנו לא ממש בעמדה להתווכח. על עמדת התקלוט יפגינו נוכחות אורי מיליק וגאלו המעולים. נוסיף על כל זה את הלוקיישן המטריף, שיקושט בפסלים מטעם הסטודיו של קסטיאל – וקניתם אותנו.
מחיר: 20 ש"ח וכבד חדש
כתובת: משה מאור 2

אפטר, 1:00
ארמון חול בתחת – מסיבה ביסקסואלית
האיפור מרוח, הראייה מטושטשת והערב עוד לא נגמר. זה הזמן להרחיב את המושג "עד לא ידע" ולחתוך למסיבה במועדון התחת. המועדון התת קרקעי יארח את ליין המסיבות הביסקסאוליות "גם", שחברו לגלריה ארמון חול שמקדמת אמנות קווירית. מה זה אומר – תחפושות, ביסקסואלים ועוד המון אלכוהול. גם ככה כל הבנים מתחפשים לבנות – הגיע הזמן להתבלבל באמת.
מחיר: 30 ש"ח, בלבול מיני
כתובת: אבן גבירול 106

מאנצ', 3:00
בורגר קינג
אלוהים אדירים, מה עברתם. הרווחתם את המאנצ' הזה ביושר. נדלג בצעד קליל לכיוון בורגר קינג, התושב החוזר והמוקד החדש של שיכורים מכל המינים והסוגים. אל תשכחו להזמין וופר ולקחת כתר, כי אתם כאלה מלכים.
כתובת: אבן גבירול 60

למפת הקומבינציה לחצו כאן