קומבינציה חמישי (26.5)

לשתות בפנינה בשוק, להכיר את השלוחה החיפאית בתל אביב, לחגוג 3 שנים לאבדון ולסיים במאנצ' באור יום. חמישי הגיע והוא בא בול בזמן

מועדון הבלוק (צילום: גוני ריסקין)
מועדון הבלוק (צילום: גוני ריסקין)
26 במאי 2016

פתיחת דלתות,  20:00

דרינק בביר בזאר
את ערב חמישי נתחיל בפאתי שוק הכרמל. ביר בזאר, פנינה שמסתתרת בלוקיישן שווה במיוחד, מציעה אלכוהול במחיר הוגן, וייב צ'יל שמתאים לתחילת ערב ונשנושים כיד המלך. עם עיצוב מגניב וצוות עוד יותר – זה המקום בו תרצו לשתות את הדרינק הראשון שלכם.
כתובת: רמב"ם 1

חיזוק,  22:00

היכרות עם קרטל ת"א
נמשיך לשלוחה החיפאית בעירנו. קרטל ת"א, אחיו של קרטל חיפה עליו השלום ובר הפופ-אפ החדש מבית היוצר של כנופיית הגרפיטי ברוקן פינגאז וכנופיית האמנים לס, פתח אמש את שעריו לראשונה למשך חודש אחד בלבד. מעבר לעיצוב שיפוצץ לכם את המוח, תוכלו להנות מתערוכה ראשונה מתוך ארבע שיוצגו במקום. הערב ינגנו בחלל הקרטל וולטר ואיזי ריידר. רוצו לפני שייגמר.
כתובת: מל"ן 43
לפרטים נוספים

אפטר,  1:00

שלוש שנים לאבדון בבלוק
אחרי שבחנתם כל ציור קיר בקרטל, והפטרתם בהתרשמות מתנשאת "איזה קטע שישראלים עשו את זה" – אספו את עצמכם והמשיכו לבלוק. אבדון, ליין הטכנו הקשוח שנמצא איתנו כבר שלוש שנים, חוגג יום הולדת (איך לא?) בבלוק. מה זה אומר? ליין-אפ שיביא את אוהבי הטכנו לפורקן מיני: יותם אבני (שעכשיו גם ראפר), Shifted,  Peter Van Hoesenו-Ancient Methods מברלין- והרשימה עוד ארוכה ומאיימת.
מחיר: 50-80 ש"ח
כתובת: דרך שלמה 157

לפרטים נוספים

מאנצ',  6:00

הבורקס הביתי של אבא
צאו מהבלוק, תסתנוורו מהשמש, תשאלו את עצמכם איזו שנה זאת ותכניסו משהו לבטן. הבורקס הביתי של אבא, אשר מחזיק בסלוגן האלמותי – הבורקס הביתי של אבא: הכי טעים הכי סבבה, הוא ארוחת הבוקר המזינה שאתם צריכים אחרי לילה שלם של טרפת – והוא נמצא במרחק הליכה סבירה מהמקום שזה עתה שבר לכם את הרגליים.
כתובת: צ'לנוב 23