קומבינציה חמישי (3.3)

לצחוק עם תום יער, לשתות במוסד התל אביבי הבא ולפגוש אושייה בדרום העיר. השאלה מה לעשות בסופ"ש נושפת בעורפנו הרך במשך השבוע. כל כך קצת זמן, כל כך הרבה מקומות בעיר ומדור אחד שעושה סדר בבלגן ויבנה לכם ערב מתחילתו ועד סופו

מועדון הבלוק
מועדון הבלוק
3 במרץ 2016

פתיחת דלתות, 20:00

תום יער, לא תמימה בת שש
תפתחו את הערב בהופעה של תום יער, שחוזרת למקורות ומופיעה באוזןבר. בירה והומור לא מיינסטרימי ולא נשי בעליל. לזה אנחנו קוראים סיפתח. לא לשכוח להביא תחתונים להחלפה.
מחיר: 55-60 ש"ח
כתובת: קינג ג'ורג' 48

חיזוק, 22:00

טוטו קארה
אחרי שכבר יש לכם חיוך על הפנים ואתם קצת מבוסמים, הגיע הזמן לתותחים הכבדים. במרחק של צעד וחצי מהאוזןבר שוכן הטוטו קארה, מוסד תל אביבי בפוטנציה. אתם ידעתם שהטוטו קארה מציע שתייה ללא תחתית? אז עכשיו אתם כן. צ'יפס בטטה לצד הבירה יבוא לכם בטוב, תסמכו עלינו.
כתובת: שדרות בן ציון 1

אפטר, 01:00

מאנו לה טף בבלוק
עכשיו, כשהשעה קרובה יותר לבוקר והחברים הסאחים כבר סיימו להלילה, קחו מונית ותדרימו לבלוק לסט בלתי נשכח של מאנו לה טף. עזבו את זה שהוא פיצח את הנוסחה לשילוב בין טכנו דיסקו והאוס, הבחור תמיד פאקינג נהנה. אל תדאגו, אתם תהנו יותר.
מחיר: 40-110 ש"ח
כתובת: דרך שלמה 157

מאנצ', 03:00

טוסט נקניק אלישע
ערב מיוחד צריך סוף מיוחד. אחרי שהשלמתם עם זה שלא תתעוררו לפלרמנט צהריים, וכל הגוף דואב מריקודים, הגיע הזמן להכניס משהו לבטן. טוסט מבית היוצר של אלישע הוא חוויה בפני עצמה. אולי זאת העובדה שאתם לא תחליטו מה יכנס לכם לטוסט או זה שהמיץ ענבים ממכר. עזבו שטויות, שווה לבוא רק כדי לפגוש את אלישע. תודו לנו אחר כך.
כתובת: דרך יפו פינת הרצל