קומבינציה רביעי (23.3)

לפגוש את מלך הדיג'יים, לרקוד לצלילים של ענקי הסצנה, להרגיש בסרט הודי ולסיים את הערב עם המבורגר ביד. מדור קומבינציה פוגש את פורים וזה הולך לעשות לכם נעים

פורים הגיע כלבות רעות (צילום: שאטרסטוק)
פורים הגיע כלבות רעות (צילום: שאטרסטוק)
23 במרץ 2016

פתיחת דלתות, 20:00

שיסל על העמדה בהוסטל 51

את פורים, שהגיע בשעה טובה, אנחנו נפתח בהוסטל 51 – שמצליח להשאיר את הקולים אצלו גם עם עבודות הרכבת הקלה. את החגיגות הם יפתחו עם השותף/מנהל – דוד שיסל (כן, הבן של), שיגיע לחרוך את העמדה בדרך להיות מלך הדיג'יים (מילים שלו, לא שלנו), ולהוכיח לנו שמוזיקה בדם זה לגמרי משהו גנטי.
כתובת: יהודה הלוי 51
להוסטל 51

 

חיזוק, 22:00

I am Purim Festival

סליחה שיסל, אבל אנחנו המלכים של הערב הזה. נאסוף את החברים וניקח מונית למתחם התחנה, שיחד עם מועדון הקו, מועדון הקמאו, וודקה בלבדיר וספייס האוס, איחדו כוחות ויצרו מגה אירוע שיכניס אותנו לאווירת עדלאידע. מה בתכנון? ליין אפ כל כך טוב שתמצאו את עצמכם מתבלבלים ומתחילים לאהוב אוזני המן עם פרג. יכבדו בנוכחותם: די.ג'יי דור דקל מ-100FM שינגן האוס, מוריס בסט של דיפ האוס, די.ג'יי אלבי בהיפ-הופ מיינסטרים, אדם על ההיפ-הופ, יקיר אנג'ל באלקטרוני, וסקאזי הידוע לשמצה יסגור את הפסטיבל בטראנס.
מחיר: 80-160 ש"ח, הנגאובר
כתובת: קויפמן 2
לרכישת כרטיסים

אפטר, 00:00

פורים בוליוודי בספוטניק
אתם שיכורים, אתם בזויים ואין מצב שאתם חותכים הביתה. מרחק מונית או הליכה בזיגזג דרך כרם התימנים יובילו את כולנו הישר אל הילד החדש והמגניב של רושטילד ושות', הספוטניק. הספוטניק לא מפסיקים להפתיע אותנו בערבי קונספט מקוריים, והפעם הם הולכים על זה עד הסוף עם בוליווד סטייל. את הערב יפתח קארמה על מנת להכניס אותנו לוייב ההודי, ומשם יקחו את המושכות כהן@מושון. תודה לאלוהי הפורים, באתם ממש במקום.
כתובת: אלנבי 122
לספוטניק

מאנצ', 2:00

המבורגר אמריקה

החלטנו להיות רחומים ולמצוא מאנצ' קרוב שאפשר יהיה לזחול אליו בדרך לזחילה למיטה. המבורגר אמריקה, המקום עם החמוצים האלוהיים, הוכתר בידי מאנצ'יונרים רבים בתור ה-מקום לסיים בו את הלילה. אנחנו מחכים למשלוחי המנות שלכם לאות תודה.
כתובת: אלנבי 112
להמבורגר אמריקה

למפת הקומבינציה לחצו כאן