קומבינציה שבת (12.3)

לסגור פסטיבל, לראות את השם הבא באינדי הישראלי וללכת לאירוע אפטר טורקי. יום שבת עמוס באירועים שאתם חייבים להיות בהם. תבואו עם נעליים נוחות

Bones Garage (צילום: אריאל בנדט)
Bones Garage (צילום: אריאל בנדט)
10 במרץ 2016

פתיחת דלתות, 17:00

מופעי סגירה – פסטיבל סאונדפורטס

אם אתם חיים על הפלנטה התל אביבית, אולי שמעתם על פסטיבל סאונדפורטס – המקרב לבבות בין ישראל לתורכיה דרך מוזיקה. אחרי שלושה ימים של קרחנה תורכית בארץ הקודש, אתם תזכו לצפות בסיום הגדול בדייגו סאן. אינסאנר, פרי חזונו של אושיית הפולק/דיסקו התורכית באריש קיי, יביאו לכם אותה בתחושת ג'אם חמימה, Garden City Movement הישראלים יזכירו למה אנחנו כל כך אוהבים אותם, ואם כל זה לא מספיק – Shame On Us יגיעו להופעה חיה. די.ג'יי נועה ארגוב תסגור את הפסטיבל. בחיינו שמגיע לכם כל הטוב הזה.
כתובת: המשביר 2

חיזוק, 22:00

הופעה של Bones Garage ברוטשילד 12

אחרי שהגענו מוקדם והספקנו לסגור פסטיבל, אנחנו ממשיכים בכיוון של ההופעות החיות. תנו קפיצה לרוטשילד 12 ליהנות מההופעה של בונז גאראז'. להקת האינדי, שבשנה האחרונה שמה רוחש בסצנה התל אביבית, מתארחת להופעה אינטימית ומהפנטת. ידעתם שהקליפ האחרון שלהם זכה בפסיטבל סרטים בינלאומי במנהטן? בואו לראות את זה בלייב.
כתובת: רוטשילד 12

אפטר, 00:00

אירוע אפטר סגירת פסטיבל סאונדפורטס בברקפסט

עבדנו עליכם! עדיין לא ראיתם חצי מסגירת הפסטיבל. במרחק דילוג קליל מרוטשילד 12 שוכן הברקפסט קלאב, שיארח את אירועי האפטר התורכי במסיבה שכנראה לא תזכרו ממנה כלום. מי יהיה שם? שמות ישראלים כדוגמאת הדי.ג'ייז אסף שמואל ואגוזי, באריש קיי (כן, ההוא מקודם) יגיע מהדייגו סאן לסט בלתי נשכח, והזמרת-תקליטנית אהו, שאולי מוכרת לכם משיתוף הפעולה עם Flying Lotus, תראה לנו מה זה כוח נשי כמו שרק התורכיות יודעות. מה זה אומר? לא יודעים ולא נזכור.
כתובת: רוטשילד 6

מאנצ', 3:00

בורגרים

אחרי שביזינו את עצמנו בברקפסט ואין לנו כוח לעמוד על הרגליים, כדאי לאכול ולישון. בורגרים הוא המקום המצוין לסיים ערב ארוך. נתחיל בקונספט – בורגרים קטנים. ואין מה להוסיף, זה קנה אותנו.
כתובת: הרצל 7