קומבינציה שבת (16.4)

לחגוג את יום התקליט עם שלומי שבן, לאכול מרק ויאטנמי עשיר ומושלם, לרקוד היפ־הופ ברדיו ולקנח בהמבורגר בשעות הקטנות. לא יודעים מה לעשות הערב? תנו לנו להוציא אתכם לסיבוב

רדיו EPGB. צילום: משה חסון
רדיו EPGB. צילום: משה חסון
14 באפריל 2016

פתיחת דלתות, 18:00

יום התקליט באוזןבר
לא שמעתם שיום התקליט היום? נפתח את הערב עם אירוע הדגל של האוזןבר – שאירגנו מכירת וינילים ענקית, וכמובן גם המון הופעות: שלומי שבן, להקת האריות, כבד קצוץ ועוד רבים וטובים. מוזמנים גם אם אין לכם פטיפון.
כתובת: קינג ג'ורג' 48

חיזוק, 21:00

ערב הפוֹ הגדול 2 בהוסטל 51

נראה לנו שזה הזמן לארוחת ערב. אחרי ההצלחה של ערב הפוֹ הראשון בניצוחו של אלישע בנאי – איש האשכולות חוזר מהבמה לסיבוב שני במטבח. אז מה זה פוֹ? הכל התחיל מהתקף פסיכוזה של בנאי הבן, שביום בהיר עשה הסבה מקצועית והפך לטבח המתמחה במרק פו ויאטנמי עשיר ומנחם. אם אתם לא יודעים מה זה, זה רק סימן שאתם חייבים לבוא לטעום.
כתובת: יהודה הלוי 51

אפטר, 23:00

היפ־הופ ברדיו EPGB
סיימו את המרק, תנו שלוק אחרון מהבירה והכינו את נעלי הריקוד – ליין ההיפ־הופ המעטר את ימי שבת כבר למעלה משנה, יארח הערב את יובל מדינה, DJ Glass Vegas וDJ Asi-C. כשזה מגיע לשחורה הרדיו יודעים מה טוב לנו.
כתובת: שד"ל 7

 

מאנצ', 2:00

מוזס
רקדתם ללא הפסק והזזתם את התחת, ועכשיו אתם שוב רעבים. מזל שאתם ליד שדרות רוטשילד, או כמו שאנחנו אוהבים לקרוא להן – שדרות הפאקינג המבורגרים. פנקו את עצמכם בלייטנייט, מבחינתנו הרווחתם אותו ביושר.
כתובת: שדרות רוטשילד 35

אם אינכם רואים את מפת הקומבינציה לחצו כאן