קומבינציה שבת (19.3)

לרקוד עם המבורגר ביד, לקנות תקליטים לצד הבירה, לתת לזרים להפתיע אתכם ולסיים עם טעם מתוק. ארגנו לכם בילוי מתוקתק לסיים איתו את הסופ"ש

להתחיל סופ"ש כמו שצריך (צילום: מור סידי)
להתחיל סופ"ש כמו שצריך (צילום: מור סידי)
19 במרץ 2016

[tmwdfpad]

פתיחת דלתות, 17:00

Chillin, Illin & Grillin בכולי עלמא

אנחנו מתחילים את השבת מוקדם עם השילוב המושלם: המבוגרים והיפ הופ. האירוע המבורך מבית היוצר של הכולי עלמא חוזר בפעם השלישית, עם יותר המבוגרים ויותר היפ הופ. אז מה בתכנון? המבורגר (גם טבעוני) וצ'יפס באדיבות המבורגר גורמה 26 ב-40 שקלים חדשים, וליין-אפ שיגרום לנו לשרוף את כל הקלוריות שנעמיס: Dase Boogie, ג'וניור ג'ונס, אנדרה רוזן וDj Mugzee. לצרוך בזהירות.
כתובת: מקווה ישראל 10

חיזוק, 20:00

אוגנדה

אכלנו לשובע, שתינו לשוכרה, רקדנו לאללה, ואנחנו ממשיכים ליעד הבא: האוגנדה. הסניף התל אביבי של הבר הירושלמי שנסגר בינתיים, הוא המקום לברוח אליו מההמון שצובא על סובב רוטשילד ולהתאושש מהחוויה הקודמת. וחוץ מזה, איפה עוד תוכלו לקנות תקליט, פוסטר ובירה באותה הזמנה מלבד באוגנדה.
כתובת: סמטת בית הבד 5

אפטר, 22:00

Younique in a (BuX)a בבוקסא

יודעים מה, למה להסתפק בתקליט? מרחק בדיחתי מהאוגנדה שוכן הבוקסא, שהחליט לעשות את מה שהוא יודע הכי טוב – אירועים הזויים שאנחנו אוהבים. הפעם הם חברו למכללת שנקר, ויצרו קונספט מעניין: קופסאות הפתעה שעוצבו ע"י תלמידי שנקר, אשר בהן מוצרים מסתוריים וסודיים פרי עיצובם. כל אדם שיגיע לבוקסא יוכל לקנות קופסת הפתעה סודית, ולגלות מה הוא קיבל רק ברגע הפתיחה. תודו, זה מגניב.
מחיר קופסה: 100-140 ש"ח
כתובת: רוטשילד 31

מאנצ', 1:00

קוקיז

קנינו לעצמנו מתנות בשפע והידיים שלנו מלאות – עכשיו הגיע תורה של הבטן. הליכה של שתי דקות בלחץ תוביל אותנו לקוקיז, ארץ הגלידה והעוגיות הבלתי נגמרות. מעולם לא התגברנו על האהבה לקוקילידה.
כתובת: אלנבי 114

למפת הקומבינציה לחצו כאן