קומבינציה שבת (26.3)

לחגוג יום הולדת לבר השכונתי הכי טוב בסביבה ,לאכול אוכל של מאיר אדוני תוך כדי פיזוז במרתף חשוך, ולסיים בפיצה שלא תתחרטו עליה בבוקר שאחרי

26 במרץ 2016

פתיחה, 17:00

יום הולדת 8 לפיקוק

את סופו של סוף השבוע של פורים אנחנו נתחיל בעוד חגיגה: יום הולדת שמונה לפיקוק. הבר השכונתי הפך במרוצת השנים למוסד תל אביבי מן המניין, והוא יודע מה אתם אוהבים. את יום ההולדת שלו נחגוג עם רוסו&ויינברג בהופעה חגיגית. אין דרך טובה מזאת להתחיל את הסוף.
כתובת: מרמורק 14

חיזוק, 20:00

מיניפסט בפסאז'

מהר! שתו צ'ייסר ורוצו מיד לפאסז'. המרתף התל אביבי ממשיך במסורת אירועי המיניפסט גם בפורים וארגן לכם ערב בלתי נשכח. אתם יושבים? על העמדה יחכו לכם עידן k, עופר טל, עטר מיינר, אורי שוחט, מיקה אבני, סאבו, ואוג'י קוש. על האוכל ינצח השף מאיר אדוני מכתית. בפן האמנותי – להקת בת שבע יופיעו עם היצירה "We Can Be Heroes". בגלריה יחכו לכם תערוכות של אילן גורן בעבודות איור ועץ וליאור פלד שיציג קריקטורות של דמויות מכל הזמנים בוייב תל אביבי. מבחינת שופינג תוכלו למצוא דוכני פופ אפ של אמנים נבחרים. אמרנו לכם ששווה לצאת מהבית.
כתובת: אלנבי 94

 

אפטר, 1:00

Say What?! Dirty Disney Party

שתיתם, קניתם, חוויתם והערב עוד לא נגמר. עלו על מונית שירות (קו 4 מאלנבי לכיוון בן יהודה) ותגיעו לאיסמי סלמה לליין הטראפ וההיפהופ "Say What?!". לכבוד יומו האחרון של פורים, האיסמי מחזירים אותנו לילדות במסיבה שחורה בסימן דיסני. מה זה אומר? מיקי מאוס עולה על הבר וגופי רוקד טוורק על הקיר. על העמדה לא אחר מאשר מושיק מ-Future Gang כדי לסגור לנו את החג כמו שצריך.
כתובת: אסתר המלכה 2

מאנצ', 3:00

אראל'ה

הגוף כואב מכל הריקודים, התחפושת קרועה ואתם תוהים אם הבחורה ממוקדם היא אולי בחור. זה אומר שהגיע הזמן לאכול. מרחק נפילה מביכה מהאיסמי מחכה לכם האראל'ה, הפיצה-בירה השכונתית המשמשת מפלט לבליינים רעבים מכל העיר. פיצה סביח זה דיבור, נסו את זה.
כתובת: דיזנגוף 123

למפת הקומבינציה לחצו כאן