קומבינציה שבת (5.3)

יריד תקליטים גרובי, חפלה אלקטרונית והזזת ישבנים מסיבית לצלילי טראפ. מוצ"ש לא צריך להסתיים בקפה ודיבורים על התואר. קומבינציית שבת לתוך פרצוף שלכם!

ספוטניק. צילום: זיו ממון
ספוטניק. צילום: זיו ממון
5 במרץ 2016

[tmwdfpad]

פתיחת דלתות: 17:00

יריד תקליטים בבית רומנו
את מוצ"ש אנחנו נפתח מוקדם כי אכפת לנו ואנחנו רוצים שתקומו ביום ראשון רעננים. בית רומנו (לשעבר התדר) ממשיכים את מסורת יריד התקליטים עם דוכנים של מיטב האספנים/חנויות/מכורים במחירים שיגרמו לכם לקנות למרות שאין לכם בכלל פטיפון. ואם כל הטוב הזה לא מספיק, הרכב הג'אז טריו פלאטי יעלו להופיע. תרבות זה מגניב.
כתובת: דרך יפו 9

חיזוק: 20:30

חפלה אלקטרונית בספוטניק
אחרי שחזרנו עם קניות, נעים לנו באוזניים ומסרנו ד"ש לאייל שני, הגיע הזמן לעלות הילוך ולתת הליכה לספוטניק. ליין ה"חפלה אלקטרונית" בספוטניק הוא הדבר הכי מגניב שיש לשבת בערב להציע. ביטים באוירת היפ הופ בועט המשולבים עם סלסולים ודרבוקות שמקורם במוסיקה ערבית ומזרחית. פורשיזל?! אייווה!
כתובת: אלנבי 122

אפטר: 23:00

מסיבת היפהופ וטראפ באיסמי סלמה
אם אנחנו באווירת ריקדים, אז אנחנו הולכים עם זה עד הסוף. במרחק הליכה קצרה או קו חמש מרוטשילד פינת בצאלאל יפה תגיעו לאיסמי סלמה לגראנד פינאלה. ליין ההיפהופ וטראפ החדש מסתמן כאלטרנטיבה לבליינים שרוצים להזיז את הישבן אבל מיינסטרים פחות עושה להם את זה.
כתובת: אסתר המלכה 2, פינת דיזנגוף

מאנצ': 2:00

מתוקות
רקדנו, נהנינו, אנחנו רעבים. תעברו את הכביש ותגיעו למתוקות. מתוקות, פינת המאנצ' הקבועה של תושבי דיזנגוף, מציעה סנדוויץ' מלחמניה מתוקה המכיל בשרים, רטבים ועוד בשרים. הם יודעים מה הם עושים כי זה פשוט טעים. אל תשכחו לקחת הרבה מפיות.
כתובת: דיזנגוף 105