קומבינציה שישי (11.3)

לספוג אווירה אסיאתית, לשיר כמו בסיקסטיז, לרקוד לצליליהם של אלילי טכנו ולאכול כמו מלכים. תודיעו לאמא שאתם לא מגיעים לארוחת שישי

בוטלג (צילום: דניאל פאיקוב)
בוטלג (צילום: דניאל פאיקוב)
11 במרץ 2016

פתיחה, 20:00

דרינק בלי מיסים בג'אבה

לכבוד יום שישי, אנחנו מצפינים לבן יהודה. הג'אבה, בית הקפה שעושה מהפך שלא יבייש את אורנה דץ, הוא המקום שאתם רוצים להתחיל בו את הערב. כשהערב יורד, הג'אבה הופך עורו לבר ביסטרו עם מוטיב אסייאתי שמציע אלכוהול ללא מיסוי ואוכל מערבי עם נגיעות מהמזרח. תזמינו את הפולנטה מיסו, באחריות.
כתובת: בן יהודה 196

חיזוק, 22:00

ג'אם סשן בחדר 140

שתינו בזול, אכלנו טוב ואנחנו ממשיכים ליעד הבא. חממו את הגרון. החדר 140, חלק בלתי נפרד מרחוב בן יהודה, פצח במסורת ערבי ג'אם. להקת "ANI ZE WHO" משתלטת על המיקרופון למופע קאברים בסימן הסיקסטיז והסבנטיז. סופסוף תוכלו להשתמש במפוחית שקניתם בשלב האמן המיוסר שלכם.
כתובת: בן יהודה 140

אפטר, 1:00

ערב לייבל של מובלי רקורדז בבוטלג

אחרי ששרנו את מלוא נשמתנו, אתם עולים על מונית שירות (קו 5 מדיזנגוף-בן גוריון) לכיוון הבוטלג לערב טכנו שיטלטל את עולמכם. מלכת הטכנו הברלינאית, אנייה שניידר, מגיעה לפזר אבק כוכבים גרמני, ותציג את הרכש הישראלי החדש ללייבל שלה: גֵ'ל ארביל (הלוא הוא רועי בריזמן).
מי שיסגור את הערב הוא יותם אבני, דון הטכנו התל אביבי הבלתי מעורער. חולמים על היום שבו הוא ינגן את "בחורות בגילנו".
מחיר: 70-80 ש"ח
כתובת: קינג ג'ורג' 48

מאנצ', 3:00

ארוחת לילה במנזר
האוזניים שלנו מצלצלות, נגמרה לנו הסוללה והרגליים דואבות. זה אומר שהגיע הזמן לאכול. במרחק הליכה קצר מהבוטלג תחכה לכם ארוחת מלכים במנזר. כולם מכירים את החוק הלא כתוב: אם הערב נגמר במנזר, זה אומר שהיה ערב טוב. טוסט האם וגבינה יבוא לכם בול.
כתובת: גדרה 19