כתבה

קומבינציה שישי (13.1)

להתחיל בתערוכה מפחידה, להמשיך להיפ הופ תקליטים, לרקוד לצלילי ברלינאים ולסיים במאנצ' של אבא. קומבינציה שישי - תנוחו בקבר

דייגו סאן. צילום: דנה כספ לביא
דייגו סאן. צילום: דנה כספ לביא
12 בינואר 2017

**שעות הקומבינציה בגדר המלצה בלבד

פתיחת דלתות, 21:00

Skull Club Exhibition

יום שישי ה-13 ואתם התגברתם על הפחד שלכם מלצאת החוצה כי זה יותר מפחיד להישאר לבד בבית. נתחיל את הערב באמנות מפחידה. לכבוד שישי המפחיד מעל 40 אמנים תל אביבים קיבלו רפליקה של גולגולת אדם מגבס ועשו איתה כל העולה עם רוחם. בין האמנים המציגים: שרה קורי, גיא פיטשון, דראל גרנות ועוד. על העמדה: יונתן שרוני וטוקר.
לפרטים נוספים
כתובת: המשביר 2

חיזוק, 23:00

היפ הופ רומנו

נמשיך לדרך יפו. אחרי שהתרשמתם מהגולגלות בדייגו ("וויייי לא ידעתי שהדי.ג'יי הזה גם אמן") נתרשם מהתדר המחודש והמשופץ ונעלה לרומנו. הערב יתארחו על עמדת התקליטים ותיקי הסצנה וולטר ומש שיגלו לכם מה קורה שמזרח ומערב נפגשים.
כתובת: דרך יפו 9 (קומה שנייה)

אפטר, 2:00

בלוק

נשנשתם קרם פרש, רקדתם פרש ועכשיו הזמן לתותחים הכבדים. הדרימו לתחנה המרכזית והגיעו לבלוק. הערב יגיע למועדון והסאונד Dj Jus-Ed ו-Aera הברלינאים. חיזוק מקומי: עדי שבת, פרטוק, דור ציפורי ועוד.
כתובת: דרך שלמה 157
מחיר: 40/60 ש"ח
לרכישת כרטיסים

מאנצ', 6:00

הבורקס הביתי של אבא
צאו מהבלוק, תילחצו מהעובדה שעוד שניה השמש זורחת, תשאלו את עצמכם איזו שנה זאת ותכניסו משהו לבטן. הבורקס הביתי של אבא, אשר מחזיק בסלוגן האלמותי – הבורקס הביתי של אבא: הכי טעים הכי סבבה, הוא ארוחת הבוקר המזינה שאתם צריכים אחרי לילה שלם של טרפת – והוא נמצא במרחק הליכה סבירה מהמקום שזה עתה שבר לכם את הרגליים.
כתובת: צ'לנוב 23