קומבינציה שישי (20.5)

לשתות בחלל סקסי, לפגוש את Lefto, לרקוד ברחוב הרצל ולסיים במאנצ' האולטימטיבי. ככה עושים את זה בשישי

בית רומנו (צילום: יח"צ)
בית רומנו (צילום: יח"צ)
18 במאי 2016

לא יודעים איך להגיע? למפת הקומבינציה לחצו כאן

פתיחת דלתות,  20:00

דרינק בג'וז ולוז
נתחיל את הערב במוסד תל אביבי שעשה רילוקיישן. ג'וז ולוז, שהיה פעם מסעדה קטנה המזכירה דירה של חבר עם טעם טוב, עשה שינוי חד והפך לחלל תעשייתי סקסי ורחב ידיים. לאחרונה עשו בג'וז עוד שינוי דרמטי ושכרו שף ממין זכר, לראשונה בתולדות המקום. זה המקום לשתות בו דרינק ראשון, לצד נשנוש מהמטבח המעולה.
כתובת: גבולות 5

חיזוק,  22:00

סדרת סלקטורז בבית רומנו
האלכוהול מתחיל להשפיע ומתפתח רצון להזיז את האגן? מזל שסדרת התקלוטים של רומנו והייניקן חוזרת לעוד ערב מרטיט. למי שאינו מכיר את הקונספט, ערבי סלקטורז מפגישים בין די.ג'יי/מפיק נבחר מחו"ל לנציג ישראלי מאותו ז'אנר. הערב יתארחו מיכאל כהן המקומי ו-Lefto הבלגי, שהספיק לצבור קהל מעריצים מקומי לאחר הופעתו בתדר ב-2013, לסט בק טו בק שכולו על טהרת תקליטי היפ-הופ, בייס ואוריאנטלי.
כתובת: דרך יפו 9
לפרטים נוספים

אפטר, 1:00

ניב הדס ב-K בר
תגידו, אתם גנובים? אין מצב שאתם זזים הביתה. נמשיך באווירת הוויניל. הליכה קצרה מרומנו שוכן ה-K בר, אחת הסיבות הטובות להיות ברחוב הרצל. הערב בקיי יתארח ניב הדס, שינגן סט שינשק לטק-האוס מאוסף התקליטים האימתני שלו. ככה עושים אפטר.
כתובת: הרצל 4

מאנצ',  3:00

עד העצם אקספרס
אתם גמורים ואנחנו לא שופטים אתכם – אבל כן מצפים שתתנו ביס שיסגור את הפינה לפני שאתם הולכים לישון. עד העצם אקספרס רוטשילד, אחד המאנצ'ים האולטימטיביים בעיר, הוא הדרך המושלמת לסיים ערב של אלכוהול וריקודים. נשיקות.
כתובת: שדרות רוטשילד 31