קומבינציה שישי (27.5)

לשתות אצל הDude, להרגיש כמו בפסטיבל פריוורמה, לרקוד 24 שעות ולסיים במאנצ' הרשמי של אבן גבירול. קומבינציה שישי לתוך פרצוף שלכם

"קאט אאוט קלאב". צילום: יניב ישראל אלון
"קאט אאוט קלאב". צילום: יניב ישראל אלון
26 במאי 2016

20:00,  פתיחת דלתות

דרינק ונשנוש בלבובסקי

מוכנים להתחיל ערב שייגמר עוד יום וחצי? נפתח בלבובסקי, בר-מסעדה שכונתי השואב השראה מסרט הקאלט "ביג לבובסקי". לבובסקי מציע פתיחת ערב רגועה באווירה ביתית  – וחשוב מזה, עם שעה שמחה שמציעה 1+1 על כל הבר ונמשכת עד 21:00 . שתו איזה בירה ותאגרו כוחות.
כתובת: מלכי ישראל 11

22:00,  חיזוק

Cut Out Club בתחת

מעלים הילוך. שניה לפני שהם עולים על מטוס לפסטיבל פריוורמה, הקאט אאוט קלאב מגיעים להופעת פרידה בחלל האנדרגראונדי התחת. מה יחכה לכם? רוק ישראלי-בינלאומי בועט ומטונף. בואו לראות אותם לפני שהם יהפכו למגניבים מדי בשבילנו.
כתובת: אבן גבירול 108

1:00,  אפטר

מסיבת 24 שעות בלוסט פנדה

אתם באווירה הנכונה ואנחנו מרגישים את זה. צאו מהתחת והמשיכו ללוסט פנדה – המקום החדש של אנשי הדלי. מסיבת 24 השעות המסורתית של הדלי אינה זרה לנו, וקיומה בלוסט פנדה נראה כמו המעשה ההגיוני. הפנדות הכינו ליין אפ שיגרום לכם לרקוד מסביב לשעון. בין הבולטים: עמרי גוואטה, ניב הדס, יוג, שון דורון, ג'ניה טרסול, עדי שבת ועוד רבים מספור.
כתובת: אבן גבירול 76

3:00,  מאנצ'

אבולעפיה
ברור לנו שתמשיכו לרקוד עוד כמה שעות אבל אתם חייבים להכניס משהו לבטן לפני שתחזרו לטירוף. מרחק כביש מפריד ביניכם ובין המאנצ' – אבולעפיה, המקום שלקח מונופול על המאנצ'ים באזור כיכר רבין. תזמינו איזה טוסט ותודו לנו אחר כך. לאב יו.
כתובת: אבן גבירול 73