כתבה

קומבינציה שישי (29.4)

לחגוג בהופעות טרום מימונה, להחזיר את פרינס מהמתים בליין אייטיז, להיפרד מק.א.נ.ט ולהטביע את העצב בתפריט החדש של המנזר. החג כמעט נגמר – והרכבנו לכם ערב שיעשה לו כבוד

מנזר. צילום: יח"צ
מנזר. צילום: יח"צ
28 באפריל 2016

פתיחת דלתות,  20:00

המימונה לפני המימונה של ZE.ZE ברדינג 3

פסח – הסוף. כל הכיף שעשיתם בחופש עובר מול עיניכם בזמן שאתם מתים מבפנים. אנחנו מבינים אתכם, ולכן ניקח אתכם לאירוע שיסמל לכם את הכמעט־סוף – אירוע הטרום מימונה השנתי של הסטודיו החברתי לעיצוב והדפסה ZE.ZE. מה מחכה לנו? הופעות של Shefita, Garden City Movement, תומר ישיעהו, KAMILA ויפתח אבן. על העמדות ירימו: Dj Trumpeldov, Dj Gio, Dj Anika Har ומנגו בוסר.
מחיר: 65 ש"ח
כתובת: התערוכה 3

חיזוק,  22:00

אלקטריק דרימז במחווה לפרינס ברדיו EBGP

קופצים על מונית למרכז העיר. ליין האייטיז אלקטריק דרימז, חוזר מהיעדרות (היית חסר) לערב מחווה לפרינס הנסיך זצוק"ל. עד חצות יתנגנו רק שירים של פרינס, ואז יקחו את המושכות שאר קלישאות התקופה. על הפטיפונים: עידן גבריאלי, קוואמי והשותף האהוב אריאל קלצ'קין.
כתובת: שד"ל 7

אפטר,  1:00

חגיגות עשר שנים ל-C.U.N.T

קיבלנו בוסט של נוסטלגיה, הזלנו דמעה על פרינס ועכשיו אנחנו מגבירים הילוך – כי הגענו לאירוע המרכזי של הערב. הליין האינדי המיתולוגי, ק.א.נ.ט, חוגג עשור, וגם את סגירתו. על המוזיקה: להקת אחוזת בית המעולה שתארח את ערן צור. מה כל זה אומר? שאין יותר ק.א.נ.ט לנצח.אל תפספסו את ההזדמנות.
מחיר: 50-60 ש"ח
כתובת: אלנבי 94

מאנצ',  3:00

התפריט החדש במנזר

עברנו כל כך הרבה פרידות קשות היום וחייבים כמובן להטביע את העצב באוכל. מזל שבמרחק הליכה קלה עם רחמים עצמיים נמצא המנזר – מקדש המאנצ'ים התל אביבי והשתייה בשעות לא שעות. אם זה לא מספיק, המנזר השיק לאחרונה תפריט חדש שהולך לעשות לכם טוב על הנשמה. בתיאבון.
כתובת: אלנבי 60

אם אינכם רואים את מפת הקומבינציה לחצו כאן