המוזיקה חוזרת: אמדורסקי, איה כורם והג'ירפות לייב בגן העיר

הנה זה מתחיל: במרכז ענב נותנים את האות לקאמבק של עולם התרבות עם ליינאפ אטרקטיבי של הופעות חיות (לייב! לא בזום!), אופרת רוק מקורית חדשה וכמה ממתקים לילדים. איך התגעגענו

תשבור את בצורת ההופעות הארוכה בתולדות העיר. איה כורם ב-27.2 (צילום: אוהד רומנו)
תשבור את בצורת ההופעות הארוכה בתולדות העיר. איה כורם ב-27.2 (צילום: אוהד רומנו)
14 בפברואר 2021

שנה שלמה חיכינו לרגע הזה, והנה הוא מגיע: מופעי המוזיקה החיה חוזרים. בעקבות ההסכמה על שובו החלקי של עולם התרבות לחיים בעוד תשעה ימים, ואחרי שנה של פעילות רבה באינטרנטים ואפילו במופעי אקווריום על גג גן העיר, הזדרזו במרכז ענב לשגר תוכנית אטרקטיבית של מופעים (לייב! לא בזום!) לחודש הקרוב.

את המופע הראשון שיחנוך את הקאמבק של המוזיקה תערוך איה כורם (27.2), ואחריה יעלו ויבואו הג'ירפות במופע אקוסטי (4.3 ו-19.3), מאור כהן (5.3), יהלי סובול וזואי פולנסקי (6.3), נקמת הטרקטור (11 ו-12 לחודש), דני ליטני (13.3), אסף אמדורסקי (16.3) ועומר נצר שיארח את מוקי (18.3).

יהיה נחמד להתראות הרחק מבלפור. אסף אמדורסקי (צילום: בן פלחוב)
יהיה נחמד להתראות הרחק מבלפור. אסף אמדורסקי (צילום: בן פלחוב)

בהמשך צפויים להתקיים מופעים של עדי אולמנסקי, אילנית, אדם רון ומייקל, קובארי ודניאל רובין, ערן צור, גל דה פז, ואמני הלייבל "בדיבור" אריק אבר, ג'ימבו ג'יי ופדרו גראס, מופע מיוחד של להקת "הפלטינה" ועוד.

במקביל לחדשות המשמחות מעולם המוזיקה, גם התיאטרון חוזר למרכז ענב עם הפקת המקור "שמיים הפוכים" (הצגות בכורה החל מ- 7.3), אופרת רוק הנוגעת בנושא הרגיש של אלימות בקשר זוגי ויעלה מחדש המחזה "קונטקט" מאת רוני פינקוביץ' ז"ל, ההצגה האחרונה שכתב, ביים ובה שיחק בשנה שלפני פטירתו (החל מה-21.3).

גם הילדים ייהנו ממגוון מופעים בענב: המופע "אם פתאום אפגוש אריה" בעקבות אלבום הילדים בהשתתפות מוני מושונוב, מולי שולמן, טל בלכרוביץ' ומקהלת העפרוני (6.3), המופע "מגש הקצב" ע"פ שירי אלתרמן בהשתתפות יובל מנדלסון ("שייגעצ") נדב הולנדר, ענת מושקובסקי ורוני וגנר (13.3) מפגש מוזיקלי עם יהונתן גפן תחת הכותרת "איך שיר נולד" (20.3) ועוד.

בנוסף, תיפתח סדרת מפגשים מיוחדת בהנחיית אורי משגב – שמתחקה אחר תקופות בקריירה של "הביטלס" (החל מ 28.4), והסדרה "מאחורי הצלילים" בה מתארחים אמנים מובילים לשיחה אינטימית וביצועים אקוסטיים לשיריהם (מפגש ראשון עם שאנן סטריט ב 17.3) ובהמשך השנה ייפתחו מפגשי "מועדון הסרט הטוב" בהנחיית יאיר רוה.

>> עוד פרטים והזמנת כרטיסים בעמוד של מרכז ענב באתר עיריית תל אביב-יפו