המופע המרכזי: מופעי הקיץ החמים במחירים שווים

מבול הופעות הקיץ מאיים להשאיר אתכם עם חור בכיס? מתחם Groupon Live החדש מציע כרטיסים להופעות מהארץ ומהעולם במחירים נוחים במיוחד

Spirit of the Dance. צילום: יח"צ
Spirit of the Dance. צילום: יח"צ

Spirit of the Dance

אחת מלהקות המחול המצליחות בעולם מגיעה לסיבוב הופעות בישראל. הלהקה משלבת ריקודים איריים מסורתיים לצד מחול לטיני סוער ומסעיר, ויוצרת מופע קצבי ומלא תשוקה הסוחף את הצופים.

כמה זה עולה לנו? 99 שקלים במקום 129 שקלים

לרכישה

[tmwdfpad] 

יהודה פוליקר

האמן הותיק יהודה פוליקר במופע המשלב מיטב מלהיטיו מתקופת "בנזין" ומאלבומי הסולו שלו לאורך השנים. המופע מכיל את השילוב הייחודי של המוזיקה היוונית שספג בבית ורוקנ'רול כמו שרק פוליקר יודע.

כמה זה עולה לנו? 85 שקלים

לרכישה

כנסיית השכל

להקת כנסיית השכל ב"אוטוביוגרפיה 2015", מופע חד פעמי עם 40 נגנים על כלים אתניים וקלאסיים ומקהלה. המופע יכלול את השירים שביצעה הלהקה במופע עם שם דומה בשנת 2008, לצד שירים חדשים מהאלבומים האחרונים "שורות של אנשים" (2010) ו-"הבית כה רחוק" (2012).

כמה זה עולה לנו? 89 שקלים

לרכישה

דודו אהרון

דודו אהרון במופע השקה לאלבומו החדש "טרמינל 3", בהשתתפות 30 נגנים. במופע יחשפו לראשונה שירי האלבום החדש, לצד הלהיטים הישנים והמוכרים שזיכו את אהרון באלבומי זהב ופלטינה. אלבומו הקודם של דודו אהרון "ימים טובים" מכר למעלה מ-150,000 עותקים.

כמה זה עולה לנו? 75 שקלים במקום 104 שקלים

לרכישה

דיקלה

מופע חדש לזמרת דיקלה, הכולל את להיטיה מהאלבום האחרון "ואם פרידה" לצד להיטים ישנים ומוכרים יותר. שיר הנושא של האלבום "ואם פרידה" כבש את תחנות הרדיו והפך להיות אחד מעשרת השירים המושמעים ביותר בשנה החולפת.

כמה זה עולה לנו? 79 שקלים במקום 134 שקלים

לרכישה

אופרה למרגלות מצדה

האופרה הישראלית ממשיכה במסורת האופרה במצדה ומעלה השנה שתי הפקות ענק למרגלות ההר: טוסקה של פוצ'יני, וכרמינה בוראנה של אורף. אם אתם רוצים לחוש תרבותיים זה המקום להיראות בו. טיפ מאיתנו: אפשר ורצוי להשאיר את החליפה בבית.

כמה זה עולה לנו? טוסקה – החל מ-220 שקלים; כרמינה בוראנה – החל מ-165 שקלים לכרטיס

לרכישה

קובי מימון

השחקן והקומיקאי קובי מימון ("זגורי אימפריה", "צחוק מעבודה"), ששבר לפני מספר חודשים שיא גינס למופע הסטנד-אפ הארוך בעולם (ארבעים ושתיים שעות ועשרים דקות) עולה במופע סטנד-אפ מלא אנרגיה. מימון שולף פאנצ'ים בקצב מסחרר ושואב את הקהל מהרגע הראשון.

כמה זה עולה לנו? 69 שקלים במקום 109 שקלים

לרכישה

קובי מימון. צילום: יח"צ
קובי מימון. צילום: יח"צ

אבי נוסבאום

הקומיקאי והתסריטאי אבי נוסבאום ("מועדון לילה", "שבת צחוק", "ארץ נהדרת") שב אל מרכז הבמה במופע סטנדאפ חדש ורצוף אלתורים על השירות הצבאי, הרגלי הצריכה שלנו וכמובן – מערכות יחסים.

כמה זה עולה לנו? 69 שקלים במקום 109 שקלים

לרכישה

שלומי קוריאט

שלומי קוריאט, המוכר בשנים האחרונות מתפקידו כאבי הטחול ב"הבורר", ולאחרונה שיחק בסרט "תפוחים מן המדבר", חוזר אל שורשיו הקומיים במופע סטנד אפ חדש, והפעם בלי שני שליש שלישיית "מה קשור". במופע החדש מדבר קוריאט על ילדותו בעיר יבנה, המעבר לעיר הגדולה, הזוגיות והמשפחה.

כמה זה עולה לנו? 69 שקלים במקום 99 שקלים

לרכישה

שלומי קוריאט. צילום: יח"צ
שלומי קוריאט. צילום: יח"צ

קרקס מדראנו

הקרקס מגיע העירה! קרקס מדראנו הותיק חוזר לסיבוב הופעות לרגל חגיגות 150 שנה להיווסדו, עם למעלה מ40 משתתפים מ13 מדינות שונות. בהם אקרובטים דרום אמריקאיים המבצעים תרגילים מסוכנים ועוצרי נשימה, אמני טרפז וכמובן ליצנים שיעשו הכל כדי לא להיות החומר ממנו עשויים סיוטי ילדים.

כמה זה עולה לנו? 79 שקלים במקום 102 שקלים

לרכישה

-הכתבה בשיתוף גרופון-