המזללה החדשה שעושה כבוד לפיש אנד צ'יפס

ג׳וזף אנד סאנס, מזללה חדשה בכיכר רבין, תספק לכם את הקרייב הבריטי

מזללת ג'וזף אנד סאנס (צילום: שלומי יוסף)
מזללת ג'וזף אנד סאנס (צילום: שלומי יוסף)
27 במרץ 2016

אף שיש קהל גדול מאוד בעיר הזאת שהיה שמח ללכלך את אצבעות הידיים בדג מטוגן ובצ׳יפס, כמעט לא מוצאים את המנה הבריטית הנפוצה במזללות בתל אביב. עכשיו ארז אנג׳ל שעבד בגוצ'ה החליט שהגיע הזמן לענות על הקרייב. אנג׳ל הביא איתו את אבא לעבודה, ולכן, כמיטב המסורת האנגלית, הוא קורא למזללה שפתח ג׳וזף אנד סאנס, גם כי לאבא באמת קוראים יוסף וגם מפני שחקר ומצא שהמקום הראשון שמכר פיש אנד צ׳יפס בלונדון נקרא כך.

השף והיועץ הקולינרי, שחר ברנע, בנה על פי דרישתו של אנג׳ל הבן מבחר מנות של דגים ופירות ים שאפשר לאכול במקום או לקחת לארוחה באצבעות הידיים או בעזרת סכו״ם, ובמחירים נגישים: פיש בולס שנמכרים כמו פלאפל בפיתה (27 ש״ח), דניס מפולט על הפלנצ׳ה שיוצא על סלט ירקות (59 ש״ח) ועוד מנות של שרימפס, קלמרי, סלמון וכמובן קוד מטוגן בבלילה שמגיע עם צ׳יפס מתפוחי אדמה טריים שנחתכים במקום ומטוגנים פעמיים (36 ש״ח).

הרטבים – בהם סלסה ורדה, איולי צ׳יפוטלה, טרטר, קטשופ ומיונז – מיוצרים במקום. מי שיישאר יישב אל שולחנות אחדים המוצבים על המדרכה ויאכל בצלחות אמייל. מי שירצה לקחת איתו את הארוחה (ולמשל לחצות את הכביש ולאכול בכיכר רבין), יקבל את המנה שלו באריזת קרטון. עוד צפויים פה סלטים מובחרים עם קטניות, ובהמשך גם מנות עם קרם אפונה בריטי.

Joseph N' Sons