חלון פנורמי: המלון #הכי_יפה_בעיר

הם עושים לנו חשק לארוז מזוודה אבל לא לצאת מתל אביב - אלו הם המלונות הכי יפים בעיר. מי מהם עשה את זה הכי טוב? אתם בחרתם

המלונות הכי יפים בתל אביב
המלונות הכי יפים בתל אביב
5 ביולי 2018

תגידו מה שלא תגידו על תל אביב, התיירים לא מפסיקים לחזור לפה – ואנחנו בטוחים שלמלונות המהממים פה יש חלק לא קטן בזה. בחרנו את ארבעת המלונות שגורמים לנו להרגיש הכי חו"ל שיש. אתם בחרתם את זה שעשה את זה הכי טוב.

הזוכה בתואר #הכי_יפה_בעיר: מלון נורדוי

מלון נורדיו. צילום: אסף פינצ'וק
מלון נורדיו. צילום: אסף פינצ'וק

הזוכה בקטגוריית המלון הכי יפה בעיר הוא לא אחר ממלון נורדוי. המלון, שהוקם בשנת 1925 בלב לבה ההיסטורי של תל אביב, תוכנן בידי האדריכל יהודה מגידוביץ' והפך עם השנים לסמל תל אביבי. מדובר במלון הפועל הוותיק בתל אביב ובמבנה ייחודי ואיקוני למדי בעיר – הכיפה הידועה והצבע הוורוד משווים לו נימה ואקלקטית המשלבת בין אלמנטים מרכז אירופיים, מזרחיים ומקומיים שהופכים אותו לממתק אדריכלי לעיניים.

מלון דריסקו

מלון דריסקו. צילום: אסף פינצ'וק
מלון דריסקו. צילום: אסף פינצ'וק

מלון היוקרה הזה משלב קסם מהעולם הישן והמודרני, בלב המושבה האמריקאית–גרמנית. עם נוף מדהים של יפו והרקיע של תל אביב, למלון הזה שני מבנים מפוארים , בהם חדרים מעוצבים בצורה מעודנת ועכשווית. תענוג.

מלון סטאי

מלון סטאי. צילום: אסף פינצ'וק
מלון סטאי. צילום: אסף פינצ'וק

במבנה עתיק משוחזר ויפהפה, נמצא מלון הבוטיק סטאי. המבנה מכבד את העבר ההיסטורי שלו בדקדקנות שבאה לדי ביטוי בשחזור פנימי וחיצוני, ונאמנות לסגנון המתחם המקורי.

מלון נורמן

מלון נורמן. צילום: סיון אסקיו
מלון נורמן. צילום: סיון אסקיו

אקסקלוסיבי ואינטימי – מלון הבוטיק הזה נמצא בלב העיר, סמוך לאטרקציות תיירות במבנים שעברו שחזור אלגנטי. שני הבניינים של המלון מלאים השפעות רנסנסיות ואוריינטליות, אלמנטים ארכיטקטונים עתיקים, טקסטורות עשירות ונוף אורבני באוהאוסי.