10 המלונות הכי טובים בים המלח

איגדנו עבורכם את 10 המלונות הכי שווים בים המלח לחופשה מושלמת במקום הכי נמוך בעולם

ים המלח. צילום: גטי אימג'ס
ים המלח. צילום: גטי אימג'ס
23 ביולי 2017

הטיילת החדשה שנפתחה לאחרונה בים המלח מעידה על החשיבות שמדינת ישראל מייחסת למקום הנמוך ביותר בעולם. לפעמים, נדמה שאנחנו שוכחים כי המקום הזה הוא חוד החנית של פלאי הטבע, וצריכים ים של תיירים שיזכיר לנו עד כמה הוא מיוחד. לפני שפלא הטבע יעלם כדאי לקפוץ לים המלח וליהנות מחופשה מפנקת או פעילה באחד מבתי המלון שבאזור.

למלונות הגדולים הכי טובים בתל אביב
למלונות הבוטיק הכי טובים בתל אביב
מלונות בוטים מומלצים בירושלים

תיירת בים המלח. צילום: Shutterstock
תיירת בים המלח. צילום: Shutterstock

הרודס

המלון החדש-מחודש ביותר בים המלח נפתח לפני כמה שנים והביא לים המלח סטנדרט אירוח שראוי שיהיה באחד מפלאי העולם: סוויטות מרווחות ומעוצבות בגווני כחול וזהב, שלחלקן צמודה בריכה כמעט-פרטית, ספא מאובזר בחמאם טורקי, בריכת גופרית וסאונה, חדרי מלח, חדר כושר, בריכה חיצונית מוקפת דשא וחוף פרטי עם חצי-אי מלאכותי, שאפשר לקבל בו טיפול גוף הכי קרוב למים. מסעדת המלון שמשקיפה אל הים נצמדת לטרנדים עולמיים כגון בישול מול עיני האורחים והגשה בכלים אישיים, כמו במסעדת שף לכל דבר. את שעות אחר הצהריים והערב נעים לבלות בבר שבלובי על קוקטייל צבעוני או כוס יין צונן, ולהתבשם מהאווירה האלגנטית.
להזמנת חדר במלון הרודס ים המלח

לנוח מהבערה. חדר בהרודס ים המלח (צילום: איה בן עזרי)
לנוח מהבערה. חדר בהרודס ים המלח (צילום: איה בן עזרי)

דניאל

שמירה על רמה גבוהה לאורך שנים זו משימה לא פשוטה, אך מלון דניאל מרשת טמרס עושה זאת בהצלחה. התמהיל המדויק לנופש מפנק במקום הנמוך ביותר בעולם מתייחס בראש ובראשונה לאזור הפרטי: 302 חדרים, מתוכם 12 סוויטות, שמעוצבים בסגנון עכשווי ומשקיפים לים המלח ולהרי מואב. מתוך ראייה שאין באמת צורך לצאת מהמלון כדי לבלות עומדים לרשות האורחים ספא שיזן ובו ג'קוזי, סאונות וקומת טיפולים, וגם פאב סקוטי, מועדון ילדים מאובזר ופעילויות לכל גיל. תשומת לב רבה ניתנת לנושא האוכל כרכיב מרכזי בחוויית הבילוי, מארוחת בוקר ישראלית עשירה דרך תפריט חלבי קליל במסעדת הלובי ועד בר בריכה שמציע נשנושים וגלידות לאמצע היום.
להזמנת חדר במלון דניאל

מלון דניאל ים המלחֹ
מלון דניאל ים המלחֹ

ישרוטל ים המלח

המלון הבכיר בדרגתו של רשת ישרוטל בים המלח ממוקם במרחק קטן מהחוף ומשקיף אליו דרך מרפסות החדרים וחלונות גדולים באזורים הציבוריים. מגוון סוגי חדרים מתאימים לכל הרכב חופשה, מחדר זוגי נעים ואינטימי ועד סוויטות למשפחה. אורחי הקומות העליונות והסוויטות נהנים מכניסה חופשית לטרקלין מואב המציע שתיה קרה וחמה ומזנונים מתחלפים לאורך כל היום. לרשות כל האורחים עומדים ספא ובו שתי בריכות מי ים המלח, בריכות גופרית, סאונה, סולריום וטיפולים ייחודיים בבוץ מים המלח, מזנון בריכה, מועדון ילדודס ועוד. מסעדת המלון פתוחה לארוחות בוקר וערב שבהן כל אחד יכול למצוא משהו לטעמו.
להזמנת חדר במלון ישרוטל ים המלח

מלון ישרוטל ים המלח
מלון ישרוטל ים המלח

ישרוטל גנים

האח הצעיר מבין מלונות ישרוטל בים המלח משתדל לעמוד בסטנדרט הרשתי ועושה זאת בהצלחה. החדרים פונים לים ומעוצבים בסגנון בהיר ונעים. מי שהנופש אינו מושלם עבורו ללא אזור חיצוני פרטי, יכול לבחור בסוויטה בקומת הקרקע עם מרפסת צמודה מאובזרת במיטות שיזוף ושמשיה. ספא חדיש ומקצועי מציע שתי בריכות ים המלח הפועלות לאורך כל השנה, ג'קוזי, סאונה, חדרי טיפולים ומכון יופי. מסעדת המלון מציעה ארוחת בוקר ישראלית מגוונת וארוחת ערב בסגנון ים-תיכוני עם שתיה קלה ובירה חינם. הצוות עושה כל שביכולתו כדי להנעים על האורחים את זמנם ולמלא כל בקשה, ויוצר בכך ערך מוסף למלון האינטימי.
להזמנת חדר במלון ישרוטל גנים

מלון ישרוטל גנים ים המלח
מלון ישרוטל גנים ים המלח

עין גדי

אם המקום הנמוך ביותר בעולם קוסם לכם לא רק בגלל ים המלח אלא גם בגלל כל הטבע שמסביב, מלון עין גדי הוא הבחירה המושלמת עבורכם. מה שהחל לפני יותר מ-50 שנה כבית הארחה קיבוצי הפך למתחם נופש שמציע בריחה מהתיירות הסואנת של אזור עין בוקק. חדרים בדרגות גודל ונוחות שונות משולבים בנוף המדברי באין מפריע. חלקם ממוקמים מעל הנוףהבראשיתישלמדבריהודהושמורתעיןגדי, ומספקים הצצה אל הטבע הפראי מתוך החדר הממוזג. בספא אפשר לקבל טיפולים, לשכשך בבריכת מי ים המלח ולהתבשם מהנוף שנשקף מבריכת המים המתוקים בחוץ. סיור בגן הבוטני שמכיל צמחייה מכל העולם מוכיח שים המלח הוא גם מקום של חיים.
להזמנת חדר במלון עין גדי

מלון עין גדי ים המלח
מלון עין גדי ים המלח

ספא קלאב

מלון שכולו ספא – מה עוד אפשר לבקש? מלון ספא קלאב של רשת פרימה שם את הרוגע לגוף ולנפש בראש הרשימה ומציע חופשה של טיפולים ופינוקים באווירה שקטה וקסומה: ספא מרוקאי אותנטי עם תפריט טיפולים בהשראת ים המלח, חוף ים צמוד, בריכות מי מלח, סדנאות ופעילויות. אין צורך להזדרז לארוחת בוקר מפני שהיא מוגשת עד השעה 12:00, והאינטרנט חינם בשטחים הציבוריים ובחדרים. הכניסה מותרת רק מגיל 18, והעישון והשימוש בטלפונים סלולריים אסורים בכל שטחי המלון. גן עדן כבר אמרנו?
להזמנת חדר במלון ספא קלאב

מלון ספא קלאב ים המלח
מלון ספא קלאב ים המלח

לאונרדו קלאב ים המלח

מלון הדגל של המותג בים המלח פותר את הבעיה הכי מציקה בחופש: "אמא ואבא, תקנו לי". קונספט הכל כלול פוטר אתכם מהצורך המעיק להיסחב עם ארנק, ומאפשר לילדים חופש מוחלט בענייני תזונה – קרטיבים, גלידות, משקאות קלים ועוד הפתעות מתוקות לזמנים שבין ארבע הארוחות ה"רשמיות"– בוקר, צהריים, ערב וארוחת חצות קלה. כשהילדים מתעייפים מהבריכה הם מוזמנים למועדון פתאל קידס לקטנטנים ולמועדון פתאל סטיישן לבוגרים יותר. ההורים יכולים לנצל את הזמן השקט לטיפול בספא. בקרוב יפתח במלון פארק מים שיהפוך את החופשה לעוד יותר אקטיבית.
להזמנת חדר במלון לאונרדו קלאב

מלון לאונרדו קלאב ים המלח
מלון לאונרדו קלאב ים המלח

קראון פלזה ים המלח

20 מטרים בלבד מפרידים בין בריכת המלון לבין חוף הים, שמאחוריו נמתח נוף קדומים של מצוקי המדבר. כל 304 החדרים עברו שיפוץ מקיף. הם מעוצבים בסגנון מודרני ומינימליסטי, וצופים באמצעות מרפסת או חלון גדול לים המלח. לרשות אורחי חדרי הקלאב והסוויטות עומד טרקלין חדש, כנהוג במלונות קראון פלזה בכל העולם, ובו מרכז עסקים, מזנון חלבי עשיר ובר משקאות. הספא הוא מהגדולים והמפנקים מבין בתי מלוןבים המלח ומציע כ-50 סוגי טיפולי יופי וגוף. נוף פנורמי של הבריכה, הים וההרים הנשקף מבעד לקירות הזכוכית מבטיח רגיעה מושלמת בזמן השהיה בבריכת מים מים המלח ובבריכת הגופרית.
להזמנת חדר במלון קראון פלזה

מלון קראון פלאזה ים המלח
מלון קראון פלאזה ים המלח

אואזיס

מלון נוסף מרשת פרימה, והפעם עם הפנים למשפחות. החדרים והסוויטות פונים לנוף ים המלח שנמצא במרחק הליכה קצרה ומעוצבים בהשראתו. בסוויטות הגן יכולים להתארח הורים ושני ילדים, והן מאובזרות בכל מנה שצריך לשהייה מפנקת: מכונת קפה, מקרר, ג'קוזי וויי פיי חינם. בריכת השחייה פועלת שבעה ימים בשבוע כי בים המלח קיץ כל השנה, והבר הצמוד מציע מיצים טבעיים וארוחות קלות. במסעדת המלון מוגשות ארוחות בוקר וערב עשירות, ובין לבין אפשר לשבת בלובי על סלט וכוס יין או קפה ועוגה. בתפריט הפעילויות תמצאו מועדון ילדים, הופעות למבוגרים ואופניים להשכרה.
להזמנת חדר במלון אואזיס

מלון אואזיס ים המלח
מלון אואזיס ים המלח

דיוויד ים המלח ריזורט וספא

606 חדרים יש בדיוויד ים המלח ריזורט וספא, מה שהופך אותו לאחד המלונות הגדולים בעין בוקק. המגוון עונה על כל צורך ומגיע לשיא בסוויטות ענקיות המשקיפות לנוף עוצר נשימה,שמיועדות לנופש משפחתי או רומנטי בסגנון היפים והעשירים. בספא ניתן לקבל טיפולים ליחיד ולזוג וליהנות מבריכות מי מלח, בריכות גופרית, ג'קוזי, סאונה ועוד. חדר כושר חדיש עומד לרשות האורחים, ואם נשאר לכם עוד מרץ הצטיידו במחבט וצאו אל מגרש הטניס. אינטרנט חופשי, מועדון ילדים ומסעדות המלון ימלאו את החופשה בתוכן, ולכם נותר רק לבחור את הפעילות המועדפת.
להזמנת חדר במלון דיוויד ים המלח

מלון דיוויד ים המלח ריזורט וספא
מלון דיוויד ים המלח ריזורט וספא