המלצות השבוע: המסיבות הטובות של הסופ"ש (10.12)

Mr. G, אבי ז'אנר הטק־האוס, יגיע לבלוק בחמישי הקרוב וזאת רק ההתחלה. קבלו את המסיבות השוות של הסופ"ש

Mr. G (צילום:יח"צ)
Mr. G (צילום:יח"צ)

חמישי

Mr. G

הבלוק (סלמה 157, התחנה המרכזית החדשה), 23:30, 60־110 ש"ח

ישנם דברים רבים בבלוק שראוי להלול – הליין אפ השבועי הבלתי מתפשר, הווייב הבטוח (יחסית) והמאמץ הגדול לשנות את הטון של חיי הלילה למשהו שראוי להיקרא מכובד. ובכן, הנה משהו מכובד מאוד – הסאונד. והסאונד המדהים של הבלוק יופקד בידיהם של שני מומחי סאונד נהדרים – אבי ז'אנר הטק־האוס Mr. G ורזידנט הברגהיין מרסל פנגלר. סוף סוף אפשר לחגוג בלי לשרוף את עור התוף.

[tmwdfpad]

Future Ice

הפינגווין (יהודה הלוי 43), 23:00, 30־40 ש"ח

הרגשתם את גל הקור שפקד אותנו בראשית השבוע? אלוהים אדירים, זה היה נורא. לצאת החוצה בלי לנטוף זיעה, לנשום אוויר שלא מרגיש כמו מרק. סיוט. ובכל זאת, בכינו כאילו ירו לנו בכלב, כי זו היא לא דרכו של העם היושב בציון. אין לנו מה לעשות עם כל הקור הזה. אם כך, בואו להתחמם בפיוצ'ר אייס, איפה שהקרח היחיד מורכב מהיהלומים על צווארו של יאנג טאג.

שישי

XDB

דלי (אלנבי 47), 23:00, 30 ש"ח

די.ג'ייז עם שמות של מעבדי מחשב הם לא דבר נדיר, אבל בכל הנוגע לז'אנר – XDB מיוחד. לא רק מכיוון שהוא סלקטור נפלא של שיקגו האוס, דטרויט אלקטרו ודאב טכנו, אלא גם כיוון שהשם שלו נראה כמו סמיילי צוחק עם שדיים. מה אתם מסתכלים עלינו כאילו השתגענו? זה באמת נראה ככה. הנה, תראו: איש צוחק: XD. איש צוחק עם שדיים: XDB. עכשיו אתם לא מצליחים לא לראות את זה.

שבת

DJ Mesh & The Keys Brothers

רוטשילד 12, 22:00

אחרי שנים בשל תקלוטים מרשימים ותפקוד כאחד מהדי.ג'ייז החשובים והטובים בז'אנר ההיפ הופ – די.ג'יי מש מתקרב לאלבום ראשון, והשואו שהוא עומד לתת ברוטשילד 12 יהיה יריית פתיחה לחגיגה הקצבית המרהיבה שהוא מכין לנו. עם הוד מושונוב ונומוק (שפועלים תחת השם המצוין האחים קיז) הוא יראה שוב למה הוא מעולם לא תויג כאח של מאור כהן.