המלצות השבוע: המסיבות הטובות של הסופ"ש (12.11)

דמיאן לזרוז ינחת בבלוק וידבר עם חייזרים, Totem Rave יפרק לחתיכות את התחת, נתן פייק ימתח את הגבולות בבוטלג ומסיבת דאנס בסימן שנות ה-90 בדופלקס

11 בנובמבר 2015

חמישי

Damian Lazarus

הבלוק (סלמה 157, התחנה המרכזית החדשה), 23:30, 50־110 ש"ח

דמיאן לזרוז הוא טיפוס מוזר למדי, וזה לא מתבטא רק בטרקים ארוכים ומלאי תפניות אפלות, אלא גם בעובדה שמדובר בדי.ג'יי במהלך הלילה ובחוואי איטלקי ביום. והוא בכלל בריטי. אה, הוא גם טוען שהוא מדבר עם חייזרים ומחובר לקוסמוס, לכוחות הטבע ולדארת' ויידר. אוקיי, את האחרון אנחנו הוספנו, אז מה?! הזדמנות טובה לבלות עם בן אדם הזיה.

[tmwdfpad]

Totem Rave

תחת (אבן גבירול 106), 23:00, 20־30 ש"ח

הסיבוב הנוכחי של רייב הטוטם – בית לכל מה שנמוך בבסים, עמוס בג'מייקנים ואפוף במקצבי ג'אנגל וברייקביט – יתקיים בתחת, גומחה נמוכה גיאוגרפית אבל גבוהה בסולם ההרמות. עם Jahrkon, סאבו, O.G Kush ועוד תוכלו לנענע את הגוף במקום הכי אנדרגראונד ולצלילים הכי נמוכים, עד שתרגישו שאתם חייבים לצאת לנשום אוויר.

שישי

Nathan Fake

בוטלג (קינג ג'ורג' 48), 23:30, 60־90 ש"ח

נתן פייק הוא הדבר האמיתי – יוצר אלקטרוניקה פסיכדלית שלא מפחד לגלוש לז'אנרים שכנים, למתוח את הגבולות המקובלים והלא מקובלים של היצירה ולארוז את הכל בעטיפה רקידה אך לא מתחנפת. להרקיד הוא יודע, אבל פרט לכך הוא מספיק חכם וחד כדי להעיף את המוח רחוק יותר מהמקום הצפוי – אל תקרת המועדון. כיוון שהבוטלג נמצא מתחת לאדמה, זה אומר שאתם צפויים לסיים על המדרכה של קינג ג'ורג', כמו רבים וטובים לפניכם.

שבת

Sandstorm

הדופלקס (הש"ך 12), 23:00, 40־50 ש"ח

סופת החול שתתרחש בדופלקס לא תשאיר אף אחד נקי, אבל בניגוד לסופות שחווינו בשבועות האחרונים, היא תדלג על הקטע המעפן הזה של לחנוק לכולנו את הצורה. במסיבה ייפגשו שני ליינים, המסיבה תוקדש לדאנס של שנות ה־90 ותהפוך במהרה למסע בזמן לרגעים שבהם היינו פחות צינים ויותר משוחררים. זהו הקצב של הלילה, וכדאי שתתרגלו.