המלצות השבוע: המסיבות הטובות של הסופ"ש (12.3)

חוויה פסיכודלית בדופלקס, סלון אורבך מטייל, הדי.ג'יי בעל השם הנורא והשקת אוסף מיוחד יעשו לכם את הסופ"ש

Shit Robot. צילום: יח"צ
Shit Robot. צילום: יח"צ

יום חמישי

Fusion Culture
אחרי טירוף החושים ההזוי של פורים, החליט במועדון הדופלקס שיש רק דרך אחת להתעלות על החוויה הפסיכדלית שנוצרת כשרואים דוב רוקד עם קאובוי במועדון – מסיבה פסיכדלית למהדרין. צבעים בוהקים, צלילים מהפנטים וסאונדים שמקפיצים את התודעה הלוך ושוב בתוך הראש, עד לא ידע. פסייקובסקי, קיפוד קרו, טקסס פאגוט וממוספונג'ה יטריפו את שלוש הרחבות של המועדון.
הדופלקס (הש"ך 18), 22:00, 70 ש"ח

סלון אורבך מתארח
לשבועיים מלהיבים במיוחד יחברו שני כוחות עצמאיים חשובים מקרב החבר'ה האלה שמרקידים אתכם כדי, ובכן, להרקיד אתכם. החבורה של סלון אורבך, שכבר מזמן התפתח ליותר מסתם חנות לחובבי החור השחור, יבואו כל ערב לכולי עלמה כדי לסובב את הדברים האלה שהם יודעים לסובב כל כך טוב. נו, השחורים האלה שמנגנים מוזיקה. איך קוראים לזה? רק בסוף השבוע הקרוב יבקרו שם Tv.Out, אנה והקטיק. אה! תקליטים! קוראים לזה תקליטים.
כולי עלמא , 20:30

SHIT ROBOT
אחרי שבשבוע שעבר ביקרו בחלל, הגיע הזמן למסיבת החזרה לארץ, ואנחנו מאמינים שהנחיתה תהיה רכה יותר מזו של מעבורת קולומביה. תקלוטים של רד אקסס וקונסטנטין סיבולד ברחבה המרכזית בעוד ששיט רובוט, ללא ספק השם הנורא ביותר בתעשיית הדי.ג'ייז, ידאג לרחבת הסקוואט. נא להדק חגורות, עשויות להיות מערבולות.
הבלוק, 22:30, 70־100 ש"ח

השקת "בת המקום 2"
האנשים היקרים שבקפה גיברלטר בחרו הפעם להוריד את הרגל מדוושת הגז המזרחי ולהתמקד לרגע אחד במיעוט מדוכא אחר, כזה שהוא אפילו לא מיעוט. האוסף "בת המקום 2" מרכז כמה מהקולות הנשיים הפחות מוכרים בארץ לאוסף אחד שמצביע על החיבור בין המקום שבו אנחנו חיים לקולות הנשיים של הסביבה. אוקיי, אולי יש כאן לא מעט מזרחית, אבל זה אוסף מעולה, והוא יושק בקול תרועה מסולסל בג'אם סשן נשי למהדרין בהשתתפות נועה מלמד־וזאנה, טל אברהם, גל מאסטרו, נועה סגל, יעל לביא ולירון מיוחס, ואחר כך יתקלטו חן אלמליח והגר שיזף. איך אמרה ביונסה?
תחת, 22:00