המלצות השבוע: המסיבות הטובות של הסופ"ש (15.10)

נינה קרביץ חוזרת בפעם החמישית לארץ הקודש, Chloé נוחתת בבוטלג והלייבל Parallax ירעידו את הברקפסט

נינה קרביץ. צילום: יח"צ
נינה קרביץ. צילום: יח"צ
14 באוקטובר 2015

חמישי

Nina Kraviz

הבלוק (התחנה המרכזית החדשה, סלמה 157), 23:30, 60־120 ש"ח

נינה קרביץ ביקרה כבר כל כך הרבה פעמים בבלוק, שבטח יש לה כרטיס להופעה של סיינפלד. הבנתם? כי יש לה הנוסע המתמיד באל א… עזבו, לא משנה. בכל מקרה, התקליטנית האהובה תגיע בפעם החמישית לבלוק, הפעם כדי להוביל ערב לייבל של трип, שאותו היא הקימה ומנהלת. אל תצפו לקרירות סובייטית, החום חבוי בבס.

[tmwdfpad]

שישי

Gates

הבלוק (סלמה 157, התחנה המרכזית החדשה), 23:30, 80־120 ש"ח

מוזיקת גליץ' הופ מתבססת על תודעה וערפולה. צלילים שונים ומשונים תוקפים את האוזן מכל כיוון, העומס המוזיקלי והמקצבים המשתנים משאירים את הגוף והנפש תזזיתיים גם ביחס להתרחשות מסיבתית. המוזיקה של אופיו לא רק עובדת על בסיס אלמנטי הגליץ', היא מכתיבה אותם. מקצבים שבורים תמצאו גם אצל איל גייטס שנשען יותר על הצד האלקטרוני, אבל לא שוכח לבלבל את הגוף והנפש במקום הנכון.

Chloé

בוטלג (קינג ג'ורג' 48), 23:30

כנראה אנחנו בסופ"ש ספיישל בסימן "די.ג'איות שממש אהבנו חוזרות לארץ וכדאי שתכינו את הנעליים הטובות שלכם כי אתם עומדים לשחוק אותן כל הלילה". כשחושבים על זה, שם קצת לא קליט. בכל מקרה, את קלואי הצרפתייה אתם בוודאי זוכרים מהביקור האחרון שלה בבוטלג, אי אז בינואר, שבו טחנה את הרחבה הצפופה בתערובת מקצבים ששמורה רק למועדונים החבויים מתחת לאדמה. ובכן, הנה היא באה שוב להתחפר עוד יותר. יהיה עמוק.

Parallax Label Night Hosting UVB

ברקפסט קלאב (שד' רוטשילד 6), 23:30

כיוון שגם לנו חשוב טיפוח כישרונות מקומיים, אנחנו הכי נשמח לראות בברקפסט את הלייבל המקומי Parallax, שבעזרת טי.וי אאוט, נמרוד קציר ויוג הפכו לאחד מהכוחות המרקידים ביותר בעיר. את החגיגה המקומית הם יתבלו בטאץ' הולנדי – UVB מהלייבל מורד. אל תביאו חומוס, הוא לא ישראלי במקור.