המלצות השבוע: המסיבות הטובות של הסופ"ש (19.11)

רומן פלוגל ישתלט על הבלוק, מסיבת דאנסהול באוזןבר וערב אלקטרוני בפסאז'. קבלו את המסיבות הטובות של הסופ"ש

Roman Flugel
Roman Flugel
18 בנובמבר 2015

חמישי

 Roman Flügel

הבלוק (סלמה 157, התחנה המרכזית החדשה), 23:30, 50־110 ש"ח

טון מינימליסטי הוא אנדרייטד בעולם המוזיקה. רוב האנשים מעדיפים רעש וצלצולים על פני ביט שמתגנב מתחת לרגליים ומושך את השטיח תחתיהן. אבל כשדבר כזה קורה חיוך ענקי מתפשט על פנינו – מתוקף ההפתעה וגם מהתחושה המדהימה שמתפשטת על הגוף כשהביט מגיע לשיא אחרי בנייה ארוכה. ביטים כאלה בדיוק בונים רומן פלוגל וחבריו ללייבל Dial, והשבוע הם ישתלטו על הבלוק.

[tmwdfpad]

Awakening

אוזןבר (קינג ג'ורג' 48), 23:30, 30־40 ש"ח

מאז "תרגיל בהתעוררות" של שלומי שבן נושא ההתעוררות די רדום. מה לעשות, זו ההשפעה של שבן. אבל לא בכל התחומים העיניים נעצמות – הדאנסהול נמצא בהתעוררות עצומה שממשיכה את הדרך שתחילתה בשנות ה־80־90. בעזרת המיקסטייפ של ג'האל, שיושק במסיבה הזו, תוכלו לגלות עוד על ההתעוררות השחורה מג'מייקה. או סתם לרקוד לצלילי מוזיקה מעולה – דבר שקשה לעשות עם שבן.

Electronic Night

פסאז' (אלנבי 94), 22:00

פריז בלהבות ואנחנו בהתאוששות מהפוסט טראומה הבלתי נפסקת שהיא הקיום האנושי, והישראלי בפרט. כידוע, הדחקה היא ההתקפה הטובה ביותר. נדמה לנו. הדחקנו את המקור. עד שנתאושש נמשיך לתת בראש ברחבי העיר, והזדמנות טובה מאוד לרקוד עם דמעות בעיניים תהיה בערב האלקטרוני של הפסאז', עם תקלוטים של משה אבוטבול, תומר אלמוג, פרץ ו־MSB. שום דבר לא קורה בחוץ, לה לה לה.

שישי

פקוטק – 12 שנים

תחת (אבן גבירול 106), 23:00, 30 ש"ח

כדי לחגוג תריסר שנות הרמות, ליין הפקוטק יתחפר באדמה ויזדחל למנהרה העמוקה של התחת. אי שם מתחת לאבן גבירול יעמעמו הבסים את החושים, וכל 12 השנים יתערבבו משל היה זה סרט של סטיב מקווין. בהיעדר אור טבעי או חלונות, כל שנותר הוא להתמסר להמהום ולתת לתנועה להשתלט עם סטים של סוניה, ליאת אטר, נרקיס, דינה ותמי ביברינג.